کارهای غیر معمول برای دیدن و انجام دادن در تور بانکوک

به گزارش دور زمین، گشت و گذار در نقاط ناشناخته و نادیده همیشه جذاب است و بانکوک پر است از این چیزها. بعضی از این جاذبه‌های بانکوک، فقط در شایعه‌ها شنیده می‌شوند و بعضی سال‌ها زمان برده تا شناخته شوند و بعضی نیز به شکل ناجوانمردانه‌ای دست کم گرفته شده‌اند. اگر سری به این مکان‌هایی که در لیستی که برای شما آماده کردیم بزنید، لذت سفرتان به این شهر هیجان‌انگیز تایلند افزایش پیدا خواهد کرد. یک چیز در مورد این جاذبه‌های بانکوک خیلی مهم است: قبل از این که همه در مورد آن‌ها بدانند و پر شوند از جمعیت انبوه گردشگران تور تایلند آن‌ها را ببینید.

کارهای غیر معمول برای دیدن و انجام دادن در تور بانکوک

بازار گل بانکوک در شهر قدیمی نزدیک Wat Pho

اگر عاشق گل و گیاه هستید Pak Khlong Talad بانکوک را در مدت تور تایلند خود از دست ندهید. بزرگترین بازار گل بانکوک تجربه‌ای خارق‌العاده برایتان رقم خواهد زد، مخصوصا بین ساعت 2 شب تا طلوع آفتاب، زمانی که گل‌ها، میوه‎ها و سبزی‌های تازه از مناطق همسایه بانکوک آورده شده‌اند و این خیابان را به بهشتی از بوها و رنگ‌ها تبدیل می‌کنند. رز، بابونه، گل داوودی و ارکیده‌های رنگارنگ همگی در دسته‌های بزرگ در این بازار موجود هستند و آن هم با قیمت‌هایی خیلی ناچیز.

بازار Rod Fai بانکوک نزدیک Chatuchak

در بازار Rod Fai بانکوک می‌توانید کلی اجناس قدیمی پیدا کنید. این بازار روباز قبلا در کنار خط آهنی متروکه به راه می‌افتاد ولی هم اکنون در پشت ساختمان مجتمع تجاری Seacon Square در جاده Srinakarin برگزار می‌شود. از وسایل آنتیک منزل گرفته تا وسایل عجیب و غریب قدیمی، بر روی زمین برای فروش قرار داده می‌شوند. جو این بازار فوق‌العاده باحال است.

موزه جنایی بانکوک روبروی کاخ بزرگ

اگر تصویر شما از یک موزه یک نمایشگاه از وسایل هنری و فرهنگی است، پس احتمالا موزه جنایی بانکوک برای شما مناسب نیست. این موزه که در بیمارستان Siriraj بانکوک در ساحل غربی رودخانه Chao Phraya بانکوک قرار گرفته است، نمایشگاهی است که به درد مسافرانی می‌خورد که به دنبال دیدن چیزهایی فوق‌العاده غیر عادی و غیر معمول هستند.

فروشگاه وسایل قدیمی Papaya نزدیک Chatuchak بانکوک

فروشگاه Papaya مانند هیچ فروشگاهی که تا به امروز دیده‌اید نیست. خیلی‌ها درباره این فروشگاه شنیده‌اند ولی تعداد کمی واقعا از آن بازدید کرده‌اند. تلاش برای لیست کردن وسایل جالب، اسباب‌بازی‌ها، مجسمه‌ها و وسایل تزئینی خانه که در کنار هم انباشته شده‌اند غیر ممکن است. ولی به هر حال نمی‌توانید ماشین‌های بازی، وسپاها و مجسمه‌های اندازه واقعی کاراکترهای فلش، ولورین، بتمن و Green Lantern را که همگی با غرور فراوان نزدیک... یک جفت خرگوش غول‌پیکر پولیشی قرار گرفته‌اند را نادیده بگیرید.

موزه نیروی هوایی تایلند

موزه نیروی هوایی تایلند موزه‌ای کوچک ولی به طور غافل‌گیرکننده‌ای جذاب از مجموعه‌ای از هواپیماها است که نزدیک فرودگاه Don Muang قرار گرفته است. این موزه کل تاریخ هوانوردی تایلند را پوشش می‌دهد. در این موزه جذاب بانکوک، انواع مختلف هواپیماها را در محوطه‌های بیرونی و داخلی موزه می‌بینید.

Scala Cinema در Siam Square بانکوک

سالن تک پرده‌ای Scala Cinema در Siam Square بانکوک تجربه‌ی خیلی جذابتری نسبت به مجموعه سینمایی بزرگی که در Siam Parago درست روبه‌روی خیابان قرار دارد ارائه می‌دهد. این سینما در سال 1967 ساخته شده و بازدید از آن نه تنها به خاطر قیمت‌های تخفیف‌دار و پاپکورن‌هایش بلکه به خاطر ظاهر قدیمی و دلربای آن ارزشش را دارد. از بلیت‌های سینما گرفته تا خود ساختمان همه چیز به همان شکل قدیمی‌اش حفظ شده است و بازدید از آن در مدت تور تایلند از واجبات است. ایستادن در ورودی سینما با سقف گنبدی‌اش شما را به سال‌ها قبل می‌برد.

پارک Rama IX بانکوک

پارک Rama IX بانکوک بزرگترین مکان سرسبز بانکوک است. این پارک یک باغ گیاه شناسی بسیار زیبا، یک دریاچه بزرگ و باغ‌هایی دارد که از باغ‌های کشورهای مختلف دنیا الهام گرفته شده‌اند. این پارک سرسبز بانکوک در سال 1987 برای جشن گرفتن شصتمین زادروز پادشاه Bhumibol ساخته شد. بازدید از این پارک که در بیرون از بانکوک قرار گرفته، فرصتی عالی برای دور شدن از شلوغی و هرج و مرج بانکوک در مدت تور تایلند است. غیر از تمام چیزهای جذابی که در این پارک عالی بانکوک قرار دارد، فرصت بودن در مکانی که هیچ توریستی در آن نیست و دیدن نحوه زندگی مردم تایلند و این که آن‌ها بعد از ظهرهای خود را چگونه سپری می‌کنند خالی از لطف نیست.

کانال‌های آب بانکوک (Khlong)

برای این که درک کنید مردم بانکوک سابقا چگونه در کلبه‌های چوبی سست و قدیمی روی آب زندگی می‌کردند و البته هنوز هم زندگی می‌کنند، باید در مدت تور بانکوک خود به Khlongها بروید. بر خلاف شهرهایی مانند لندن یا پاریس، زندگی در کناره‌های رودخانه همچنان در بانکوک در جریان است. بازدید از آن را از دست ندهید.

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3638

به "کارهای غیر معمول برای دیدن و انجام دادن در تور بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهای غیر معمول برای دیدن و انجام دادن در تور بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید