چرا باید به تایلند سفر کنیم

به گزارش دور زمین، قبل از سفر به هر کشوری باید با بهترین جاذبه‌های آن کشور بدانیم. در این مقاله به شما خواهیم گفت که چه دلایلی می‎تواند شما را برای سفر به کشور تایلند ترغیب کند.

چرا باید به تایلند سفر کنیم

طبیعت زیبای تایلند

تمام خاک این کشور برتر آسیایی، طبیعتی زیبا و چشم نواز داشته که از عوامل مهم جذب گردشگر می‌باشد، بعضی مناطق در تایلند نیز بکر و دست نخورده هستند که حضور این دو عامل در کنار هم برای گردشگران بسیار مطلوب است. 

مردم تایلند

خونگرمی، مهمان‌نوازی و سخاوتمندی مردم تایلند در کنار شوخ طبعی آنها از دلایلی است که باعث شده که روز به روز به تعداد مسافران تور ارزان تایلند اضافه شود.

ماساژ تایلندی

ماساژ تایلندی یکی از جاذبه‌های بارز این کشور از دیرباز بوده و مبدا ماساژ درمانی کشور تایلند به شمار می‌رود.

جشنواره سانکران تایلند

فستیوال آب یا همان جشن سانکران که اواسط ماه آپریل برگزار می شود و جشن سال نوی تایلند ی ها می باشد باشکوه ترین رویداد در تایلند است که هرساله گردشگران بسیاری برای دیدن این جشنواره و شرکت در آن به این کشور سفر می کنند.

حیات وحش تایلند

وجود مناطق حفاظت شده در کشور تایلند و پارک‌های حیات وحش بسیار زیاد در این کشور آن را به جاذبه‌ای از این کشور تبدیل کرده است. باغ وحش ببرها، مزرعه مارها، دهکده فیل ها، حیات وحش تمساح‌ها بخشی از حیات وحش این کشور برای بازدید هستند.

غذای تایلندی

تجربه غذاهای لذیذ و خاص کشور تایلند یکی از برترین جاذبه‌هایی است که به شما توصیه می‌کنیم در سفر به این کشور تجربه نمایید.

انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 12

به "چرا باید به تایلند سفر کنیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "چرا باید به تایلند سفر کنیم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید به تایلند سفر کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید