پیشتازان فضا: دیسکاوری پربیننده ترین سریال پارامونت پلاس شد

به گزارش دور زمین، سریال پیشتازان فضا: دیسکاوری توانسته به یکی از پربیننده ترین سریال های تلویزیونی پارمونت پلاس تبدیل شود. در سال 2017 این سریال توانست تبدیل به پرچم دار شبکه CBS شود و اولین مجموعه تلویزیونی پیشتازان فضا بود که پس از خاتمه یافتن پیشتازان فضا: هوش مصنوعی در سال 2005 به نمایش درآمد.

پیشتازان فضا: دیسکاوری پربیننده ترین سریال پارامونت پلاس شد

در اوایل سال 2021، CBS به پارامونت پلاس تغییر نام داد و بلافاصله پس از آن، فصل چهارم پیشتازان فضا: دیسکاوری در 16 نوامبر 2021 پخش شد.

ممکن است پارامونت پلاس، سرویس استریمی در سطح دیزنی پلاس یا نتفلیکس نباشد، اما این سرویس استریم توانسته به واسطه پخش سریال پیشتازان فضا: دیسکاوری، نام ورسمی برای خود دست وپا کند. این سریال که هم زمان با اسپین آف The Good Wife ،The Good Fight و چرا زنان می کشند (Why Women Kill) که به تازگی فصل سومش هم تولید شده، پخش می شود توانسته سطح این شبکه را به شدت بالا ببرد. علاوه بر این، این شبکه در حال پخش برنامه هایی مانند آی کارلی (iCarly) و کمپ کورال: سال های کودکی باب اسفنجی (Kamp Koral: SpongeBobs Under Years) و 1883 است و قرار است سریال پیروز یلو استون را هم از 19 دسامبر 2021 برای مخاطبینش به نمایش بگذارد.

با این حال، به نظر می رسد که پیشتازان فضا: دیسکاوری همچنان جزء مهم ترین سریال های این سرویس استریم به حساب می آید. در واقع طبق گزارش های به دست آمده، سریال پیشتازان فضا: دیسکاوری پربیننده ترین سریال این سرویس بود و بعد از آن آی کارلی در رتبه دوم قرار گرفت. البته پارامونت پلاس هیچ اطلاعاتی را در رابطه با تعداد بینندگان سریال ارائه نداده است.

پیروزیت پیشتازان فضا: دیسکاوری می تواند به دلایل متعددی باشد. به عنوان مثال این سریال در طول همه گیری کووید-19 توانسته بینندگان بیشتری را به سمت خود جذب کند زیرا افراد بیشتری فرصت داشتند تا به تماشای برنامه های تلویزیون بنشینند، بنابراین CBS تلاش کرد تا هر طور که شده در پاییز 2020، فصل 1 پیشتازان فضا: دیسکاوری را در میان برنامه های خود جای دهد تا بتواند لاین پخش برنامه هایش را پر کند.

پارامونت پلاس سرمایه گذاری هنگفتی روی سریال پیشتازان فضا انجام داده و حتی مجموعه انیمیشنی بچگانه پیشتازان فضا: شگفتی نیز از این شبکه پخش شده که البته در حال حاضر پخش آن تا ژانویه متوقف شده است. فصل های نو پیشتازان فضا: خدمه پشتی و پیشتازان فضا: پیکارد نیز در حال تولید هستند. پیشتازان فضا: سیارات نو هم که یک مجموعه اسپین آف برای دیسکاوری است و بر روی کاراکتر کریستوفر پایک (آنسون ماونت) و اسپایک (اتان پک) تمرکز نموده قرار بود در سال 2022 به نمایش درآید اما با پیروزیت چشمگیری که دیسکاوری داشته قطعا به زودی از این شبکه پخش خواهد شد و ما هم شاهد افزایش بینندگان کنجکاوی خواهیم بود که می خواهند به تحلیل این اسپین آف بپردازند.

تصمیم پارامونت پلاس مبنی بر سرمایه گذاری هنگفت بر روی پیشتازان فضا برای آن ها سود زیادی را به همراه داشته و به نظر می رسد سریال پیشتازان فضا: دیسکاوری، حالا حالاها از این شبکه پخش شود.

منبع: screenrant

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 29 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 29 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5251

به "پیشتازان فضا: دیسکاوری پربیننده ترین سریال پارامونت پلاس شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیشتازان فضا: دیسکاوری پربیننده ترین سریال پارامونت پلاس شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید