پیروزی مهم هلند برابر بلاروس با دبل واینالدوم

به گزارش دور زمین، هلند در دیداری مهم و سخت پیروز شد 1-2 بلاروس را مغلوب کند.

پیروزی مهم هلند برابر بلاروس با دبل واینالدوم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رقابت در گروه سوم مرحله مقدماتی جام ملت های اروپا بسیار حساس دنبال می گردد و امشب تیم ملی هلند پیروز شد با دبل جیجی واینالدوم 1-2 بلاروس را مغلوب نموده و صدرنشینی خود در گروه سوم را تداوم بخشد.

بر خلاف انتظار اولین فرصت بازی برای بلاروس ایجاد شد اما دی لیخت در دهانه دروازه هلند اجازه نداد لاپتف گل اول را به ثمر برساند. اما در دقیقه 30 هلند به گل اول دست یافت. ارسال پرومس در دهانه دروازه با ضربه سر جورجی واینالدوم همراه شد و هلند از بلاروس پیش افتاد.

حملات لاله های نارنجی ادامه یافت و این تیم در دقیقه 41 به گل دوم رسید. واینالدوم پشت محوطه صاحب فرصت شد و با یک ضربه فوق العاده پیروز شد گل دوم را وارد دروازه بلاروس کند تا هلند با رجحان 0-2 راهی رختکن گردد.

اما بلاروس نیمه دوم را هجومی شروع کرد و خیلی زود به گل رسید. ارسال پولیکوف با ضربه سر استانیسلاو دراگون همراه شد و اختلاف به حداقل رسید. در دقیقه 68 هلند فرصت خوبی برای زدن گل سوم خود داشت اما این بار ضربه سر واینالدوم با اختلاف کمی از کنار دروازه بلاروس به بیرون رفت.

در ادامه واینالدوم فرصت خوبی برای ثبت هت تریک و زدن گل سوم خود داشت اما ضربه او با عکس العمل فوق العاده گوتر همراه شد. در ادامه اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت هلند با نتیجه 1-2 پیروز به شکست بلاروس شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2030

به "پیروزی مهم هلند برابر بلاروس با دبل واینالدوم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیروزی مهم هلند برابر بلاروس با دبل واینالدوم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید