پپ گواردیولا: تأثیر راجرز در لسترسیتی مشهود است، واردی در گلزنی هوش بالایی دارد

به گزارش دور زمین، فوتبال دنیا پپ گواردیولا از میزان خطرناک بودن رقیب تیمش در هفته سی وهفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس آگاهی دارد.

پپ گواردیولا: تأثیر راجرز در لسترسیتی مشهود است، واردی در گلزنی هوش بالایی دارد

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا در کنفرانس خبری پیش از بازی تیمش مقابل لسترسیتی در هفته سی و هفتم رقابت های لیگ برتر انگلیس از قدرت رقیب سخن گفت.

سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی در این باره گفت: انتظار من این است که لستر بازی با پرس شدید، هجومی و با قدرت در میانه زمین را ارائه کند. آن ها مقابل آرسنال عالی بودند و در موقعیت های تک به تک، نفراتشان از حریف بهتر ظاهر شدند. آن ها واقعاً تیم خوبی هستند. فکر نمی کنم شکست مقابل بارسا اثری بر عملکرد لیورپول در لیگ داشته باشد.

او در ادامه اضافه کرد: واردی حرکات و هوش بالایی در گلزنی دارد. عملکرد او محدود به چند بازی اخیر نمی گردد و کارهایی که در این لیگ انجام داده، نشان از قدرتش دارد. پیش از حضور راجزر، لسترسیتی بیشتر بر پایه ضدحملات کار می کرد اما بعد از آمدن او، آن ها علاقه مند به کنترل توپ و میدان نشان می دهند. راجرز به خوبی قابلیت های خودش را در ظرف همین 2 ماه نشان داده و تغییر لسترسیتی کاملاً مشهود است. 3 بازی گذشته این تیم را دیدم. آن ها فوق العاده بودند و هر بازیکن از وظایف خود به خوبی مطلع نشان داد، امیدوارم طرفداران به ما یاری نمایند نمایش خوبی داشته باشیم. 3 سال است که من و استرلینگ کنار هم هستیم. او بازی به بازی در میدان بهتر شده و این شعار نیست. رحیم هنوز جوان است و می تواند بهتر گردد. در خصوص مصدومیت دی بروینه اطلاعات دقیقی ندارم اما احتمالاً به بازی نخواهد رسید. در روزهای اخیر با پزشکان تیم صحبت نکردم. این قضیه در خصوص فرناندینیو هم صادق است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1794

به "پپ گواردیولا: تأثیر راجرز در لسترسیتی مشهود است، واردی در گلزنی هوش بالایی دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پپ گواردیولا: تأثیر راجرز در لسترسیتی مشهود است، واردی در گلزنی هوش بالایی دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید