آشنایی با پل معلق کاپیلانو کانادا

به گزارش دور زمین، پل معلق کاپیلانو (Capilano Suspension Bridge) در شهر ونکوور کانادا قرار دارد. این پل 140 متری در ارتفاع 70 متری بالای رودخانه ساخته شده و مهم‌ترین جاذبه این پارک زیبا در ونکوور است. این پل هر سال بیش از 800 هزار بازدیدکننده را به سمت خود جذب می‌کند. پل اولیه در این محل در سال 1889 ساخته شده و از آن زمان همراه با دیگر جاذبه‌های پارک، ماجراجویان و گردشگران طبیعت دوست تور کانادا را مجذوب خود می‌کند.

آشنایی با پل معلق کاپیلانو کانادا

در این پارک شما می‌توانید از تورهای راهنما استفاده کنید. این تورها تاریخ و طبیعت پارک را به شما معرفی می‌کنند. در این پارک تورها و فعالیت‌های تفریحی متنوعی نیز برای کودکان وجود دارد. بعد از یک گشت و گذار حسابی می‌توانید به شیرینی‌فروشی پارک رفته و انواع و اقسام آبنبات‌ها و شکلات‌های مختلف را مزه کنید.

این پل یکی از معروف‌ترین پل‌های کانادا است. طبیعت بی‌نظیر پارک نیز خاطره‌ای خوش در تور کانادا برای شما به یادگار می‌گذارد. این پارک در تمام طول سال به جز روز کریسمس باز است. به راحتی و با اتوبوس‌های رایگان Capilano می‌توانید به این پارک برسید. این اتوبوس‌ها بازدیدکنندگان را از Canada Place، خیابان Melville، هتل Westin Bayshore و هتل Blue Horizon سوار می‌کنند.

انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2818

به "آشنایی با پل معلق کاپیلانو کانادا" امتیاز دهید

2 کاربر به "آشنایی با پل معلق کاپیلانو کانادا" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با پل معلق کاپیلانو کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید