مقاله: 7 دلیل که باید همین حالا از آتلانتیک کانادا بازدید کنید

به گزارش دور زمین، اگر چیز هیجان انگیزتری دوست داشته باشید، می­توانید به بخشی از راستا ساحل شرقی سر بزنید که در آن مجموعه­ای از 26 راستا طولانی و تپه­ای وحشی در نزدیکی سنت جان (پایتخت مشهور نیوفاندلند و لابرادور) وجود دارد. می­توانید از دهکده ­های ماهیگیری، لانه ­های پافین و قوس­های دریایی عبور کنید. اگر از راستا اسپاوت بروید هم می­توانید آبفشان­های طبیعی را ببینید که در اثر موج به وجود آمده اند.

مقاله: 7 دلیل که باید همین حالا از آتلانتیک کانادا بازدید کنید

تقویم آتلانتیک کانادا پر از فستیوال است و بسیاری از آنها، برای گرامیداشت ریشه ­های متنوع این ناحیه برگزار می­شوند. می­توانید از ویولن نوازی، غذاهای محلی و رقص­های شادمانه­ای که پاشنه کفش­ها را می­فرسایند لذت ببرید!

آتلانتیک کانادا پر از اماکن تاریخی است که برای علاقمندان به تاریخ مناسب هستند. یکی از مهم­ترین این اماکن، در جزیره پرنس ادوارد و پارک ملی بزرگ آن واقع شده است. محل موروثی شیروانی سبز، به لوسی مود مونتگمری الهام بخشید تا کتاب کلاسیک خود، آنی از شیروانی سبز، را در سال 1908 به رشته تحریر درآورد. این کتاب، داستان زیبای یک یتیم موقرمز و جسور را روایت می­کند. هواداران این رمان حتما باید به مرکز بازدیدکنندگان سری بزنند و خانه ابدی نویسنده اصلی مونتگمری را ببینند.

جاده ­های ساحلی ساکت در بین شهرهای ساحلی، فانوس­های دریایی زیبا و ساحل­های بکر مخصوص آتلانتیک کانادا هستند و بنابراین دور از ذهن نیست که این ناحیه، برای سفر جاده­ای کاملاً مناسب باشد.

منبع مقاله: 7 دلیل که باید همین حالا از آتلانتیک کانادا بازدید کنید

انتشار: 8 تیر 1400 بروزرسانی: 8 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4417

به "مقاله: 7 دلیل که باید همین حالا از آتلانتیک کانادا بازدید کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: 7 دلیل که باید همین حالا از آتلانتیک کانادا بازدید کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید