پرفروش ترین گوشی های ایران را بشناسید

به گزارش دور زمین، رپرتاژآگهی - جایگاه پرفروش ترین گوشی های ایران در اختیار دو برند سامسونگ و شیائومی است. به طور کلی فهرست گوشی های پر فروش نشان می دهد که افراد معمولا چه گوشی هایی را پسند می نمایند. البته قیمت گوشی ها و توان خرید عموم مشتریان در شکل گیری این فهرست تاثیر زیادی دارد.

پرفروش ترین گوشی های ایران را بشناسید

5 جایگاه اول پرفروش ترین گوشی های ایران

در ادامه فهرستی که شامل پرفروش ترین گوشی های ایران است را آنالیز می کنیم. این فهرست 5 گوشی پرفروش سال را نشان می دهد. اطلاعات این فهرست از فروشگاه های معتبر اینترنتی فروش گوشی هوشمند و محصولات دیجیتالی گرفته شده است. یکی از این فروشگاه ها تیمچه است که شما می توانید به وب سایت این فروشگاه مراجعه کنید و مشخصات انواع موبایل از برند های مختلف را مشاهده کنید.

در فهرست گوشی های پرفروش تیمچه، بیشتر گوشی ها از نوع مالی و میان رده است و خبری از گوشی های پرچم دار در این فهرست نیست. این فهرست نشان می دهد که بیشتر مشتریان تمایل دارند گوشی هایی با قیمت مناسب و ویژگی های نسبتا خوب خریداری نمایند.

سامسونگ گلکسی A12

اولین رتبه از این فهرست به یک گوشی مالی از برند محبوب سامسونگ داده می گردد. سری A سامسونگ یکی از محبوب ترین سری های گوشی همراه در دنیا است. گلکسی A12 گوشی است که می تواند احتیاج های بیشتر مشتریان را برآورده کند. به خصوص افرادی که در پی مشخصات فنی بسیار بالایی نیستند و میخواهند شبکه های اجتماعی را مرور نمایند و یا در کنار شبکه های اجتماعی چند بازی ساده انجام دهند. گلکسی A12 برای این افراد عالی است و ویژگی اصلی آن قیمت زیر 5 میلیون تومانی است که برای بسیاری از مشتریان اهمیت زیادی دارد.

Poco x3 pro

شیائومی برندی چینی است که با فراوری محصولات باکیفیت خود دید بسیاری از افراد به فراوریات کشور چین را تغییر داد. سری POCO یکی از پیروز ترین سری های میان رده در دنیاست. شیائومی به دقت احتیاج مشتریان را شناسایی کرد و هرآنچه آن ها احتیاج داشتند را با قیمتی مناسب و طراحی مجذوب کننده به آن ها داده است.

این گوشی ویژگی هایی دارد که آن را بسیار مجذوب کننده می نماید. چیپست اسنپ دراگون، صفحه نمایش 120 هرتزی و دوربین 48 مگاپیکسلی در یک گوشی با قیمتی زیر 8 میلیون تومان وجود دارد. از زمانی که این گوشی معرفی گردید، همه آن را به عنوان یک پرفروش نگاه می کردند و خیلی از نوجوانان و جوانان به این گوشی علاقه دارند. به همین خاطر است که گوشی Poco x3 pro توانست در رتبه دوم پرفروش ترین گوشی های ایران وجود داشته باشد. اگر قصد خرید گوشی شیائومی مدل پوکو x3 را دارید، برای استعلام قیمت به سایت تیمچه سر بزنید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco m3

POCO M3 مدل قبلی X3 pro است که مشخصات فنی و قیمت آن کمی پایین تر است. این گوشی هم مانند دیگر مدل های POCO ویژگی های قابل قبولی دارد که می تواند نظر بسیاری از افراد را به خوب جلب کند. اگر شخصی هستید که نمی خواهید برای گوشی هزینه زیادی بکنید، یکی از برترین گزینه ها برای خرید POCO M3 است.

گوشی سامسونگ مدل A 51

در این فهرست بازهم مدل دیگری از سری A سامسونگ را داریم. در زمان معرفی گلکسی A51 ظرفیت بالای 4000 میلی آمپر ساعتی به همراه سرعت بالای شارژ برای هواداران گوشی های هوشمند بسیار جالب بود. در کنار این ویژگی دوربین باکیفیت و صفحه نمایش super AMOLED از دلیل های محبوبیت آن بود. بعلاوه طراحی گوشی بسیار ساده اما با رنگ های مجذوب کننده است. زمانی که شما با این گوشی کار می کنید بسیار احساس راحتی خواهید کرد. این محصول هم یکی از محصولات سامسونگ است که با قیمت مناسبی به بازار عرضه شده و توانسته فروش بسیار خوبی داشته باشد.

S20 FE 5g

در آخرین گوشی از فهرست پرفروش ترین گوشی های ایران یکی از محصولات پر قدرت سامسونگ را مشاهده می کنیم. گوشی که به عنوان یک شبه پرچم دار به بازار عرضه شد. این مدل با پشتیبانی از شبکه 5G به روز بودن خود را نشان داد. به طور کلی در بین فهرست پرفروش ترین گوشی های موبایل ایران، تعداد گوشی هایی که مالی هستند بیشتر است و تنها گوشی بالای 10 میلیون تومان همین S20 FE 5G است. سامسونگ این گوشی را با طراحی زیبا و مشخصات فنی خوب به بازار عرضه نموده است. افرادی که نمی خواهند یک پرچم دار با قیمت بالا داشته باشند، می توانند با خرید این گوشی امکاناتی مناسب و ظاهری زیبا را با قیمتی مناسب تجربه نمایند. سامسونگ همواره سعی می نماید برای انواع سلیقه ها محصولی مجزا فراوری کند تا مشتریان حق انتخاب بیشتری داشته باشند.

اگر قصد خرید هر کدام از گوشی های بالا را داشته باشید، می توانید مشخصات تمامی آن ها را در سایت تیمچه به همراه آنالیز تخصصی مشاهده کنید. البته به جز این چند مدل گوشی، تنوع بالایی از انواع برندهای فراوری نماینده گوشی موبایل را در سایت تیمچه خواهید دید. تیمچه یکی از فروشگاه اینترنتی شناخته شده برای خرید گوشی در ایران است.

دلیل پرفروش بودن گوشی های میان رده و مالی چیست؟

گوشی های میان رده و مالی ویژگی دارند که گوشی های پرچم دار قادر به رقابت با آ ن ها نیستند. این گوشی ها قیمت پایین و مناسب با بودجه بیشتر مشتریان دارند. بالا رفتن قیمت گوشی های موبایل دلیل مهمی برای محبوب تر شدن گوشی های میان رده شده است. افراد تمایل دارند که تمام بودجه ای که در اختیار دارند را برای خرید گوشی خرج ننمایند. بسیاری از افراد هستند که این بودجه را برای خرید کالاهایی دیگر تقسیم می نمایند. یکی از این محصولات لپ تاپ است. لپ تاپ در کنار گوشی هوشمند برای بسیاری از افراد مانند دانشجویان یا کسانی که کار آ ن ها با نرم افزار های کامپیوتری انجام می گردد اهمیت زیادی دارد. اگر شما هم در این دسته از افراد قرار می گیرید، خرید لپ تاپ از تیمچه برای شما می تواند تجربه لذت بخشی باشد.

محبوب ترین لوازم جانبی گوشی همراه

گذشته از مدل گوشی، بعضی لوازم جانبی هستند که فروش بسیار بالایی دارند. قطعا هرکس که گوشی هوشمند می خرد یک قاب و محافظ صفحه نمایش هم تهیه می نماید. پس از این دو محصول، هندزفری محصول پرطرفدار در بین دارندگان گوشی های هوشمند است. از زمانی که هندزفری بی سیم به وسیله شرکت های مختلف به بازار عرضه شد، بیشتر افراد تمایل به خرید آن ها دارند. گره خوردن هندزفری های با سیم و مشکلاتی که در خرابی سیم آن ها به وجود می آمد باعث شد که مشتریان هندزفری های بی سیم را بیشتر پسند نمایند. شما می توانید برای مشاهده مشخصات و خرید انواع هندزفری بی سیم به سایت لندو مراجعه کنید.

منبع: شفقنا اقتصادی
انتشار: 6 دی 1400 بروزرسانی: 6 دی 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4680

به "پرفروش ترین گوشی های ایران را بشناسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرفروش ترین گوشی های ایران را بشناسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید