پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه علمی کاربردی ، مهلت ثبت نام دوره کاردانی تا 11 شهریور

به گزارش دور زمین، رئیس دانشگاه علمی کاربردی گفت: دوره های ارشد گذشته را سرانجام دادیم و اکنون قصد داریم به صورت محدود به پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد بپردازیم.

پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه علمی کاربردی ، مهلت ثبت نام دوره کاردانی تا 11 شهریور

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

محمد حسین امید، رئیس دانشگاه علمی کاربردی در تبادل نظر با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، گفت: دوره های ارشد گذشته را انتها داده ایم، زیرا بسیاری از آن ها باقی مانده بودند به طوری که بعضی از آن ها تا 6 سال نیز به طول انجامید، اما در سال 98 پرونده آن ها را بستیم و اکنون به صورت محدود قصد داریم به پذیرش بپردازیم.

وی درباره تکمیل ظرفیت توضیح داد: در حال حاضر ثبت نام دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه ای ناپیوسته از چهارم تا 11 شهریور ماه 99 و دوره های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه ای ناپیوسته از 11 تا 17 شهریور ماه جاری انجام می گردد؛ بنابراین مشغول ثبت نام هستیم و احتیاج به تکمیل ظرفیت نداریم. اما به طور قطع در نیم سال دوم دانشجو پذیرش خواهیم کرد و حتما تکمیل ظرفیت خواهیم داشت.

امید در انتها گفت: کلاس های دانشگاه علمی کاربردی دو دسته می شوند. بعضی از آن ها کاملا عملی بودند که برگزاری آن ها به تابستان موکول شد. بعضی دیگر که از دو قسمت نظری وعملی تشکیل شده بودند، بخش نظری آن ها را برگزار کردیم و بخش عملی به تابستان موکول شد. برای ترم جدید نیز کلاس های عملی حتما به صورت حضوری و کلاس های نظری به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3232

به "پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه علمی کاربردی ، مهلت ثبت نام دوره کاردانی تا 11 شهریور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پذیرش دانشجوی کارشناسی ارشد در دانشگاه علمی کاربردی ، مهلت ثبت نام دوره کاردانی تا 11 شهریور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید