بهترین پارک های آبی تور تایلند

به گزارش دور زمین، پارک های آبی یکی از مهمترین جاذبه‌های تور تایلند برای تجربه لحظاتی خوش و به یادماندنی هستند. در این مقاله شما را با محبوب‌ترین پارک‌های آبی تایلند آشنا خواهیم کرد.

بهترین پارک های آبی تور تایلند

پارک آبی رامایانا (Ramayana) در تور تایلند

این پارک آبی بزرگ در یک محیط طبیعی بسیار زیبا قرار گرفته و تعدادی از بهترین جاذبه‌های گردشگری تور تایلند در منطقه‌ی سیلورلیک (Silverlake) در جنوب پاتایا را به هم پیوند می‌دهد. 50  سرسره و تفریح آبی دیگر در فضایی به وسعت 184 هزار متر مربع میزبان گردشگران تور تایلند هستند. این مجموعه یکی از بزرگترین پارک‌های آبی تایلند است. یک استخر کوچک مخصوص بچه‌های کوچک‌تر وجود دارد که سرپوشیده است و از پوست کودکان در برابر تابش آفتاب محافظت می‌کند. در این مجموعه‌ی آبی از هیچ ماده‌ی شیمیایی خطرناکی استفاده نمی‌شود بنابراین پوست و چشم‌های بازدیدکنندگان این پارک، در معرض آسیب‌های مختلف قرار ندارد.

پارک آبی Fantasia Lagoon در تور تایلند

این پارک آبی نسبتا بزرگ و جذاب، بر بام مرکز خرید The Mall Bangkae ساخته شده است و نسبت به پارک مشهور دریم ورلد (Dream World) یا سیام پارک (Siam Park) به بانکوک نزدیک‌تر است. با وجود اینکه چندین سال از افتتاح این پارک می‌گذرد، گردشگران کمی از وجود آن اطلاع دارند و بیشتر، اهالی تایلند از این پارک استفاده می‌کنند.

سیام پارک (Siam Park) در تور تایلند

در این پارک به اندازه‌ای جاذبه‌ی تفریحی و امکانات و تفریحات مختلف وجود دارد که می‌توانید یک روز کامل را در آن بگذرانید بدون اینکه خسته شوید یا حوصله‌تان سر برود. این مجموعه از چند بخش تشکیل شده است؛ بخش وسیعی که به پارک آبی اختصاص دارد و در آن هیجان‌انگیزترین تفریحات آبی برای سنین مختلف در نظر گرفته شده است و بخش دیگر یک شهر بازی با وسایل سرگرمی متعدد که هم برای بچه‌های کوچک مناسب می‌باشد.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3935

به "بهترین پارک های آبی تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین پارک های آبی تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید