جنگلهای اسرارآمیز پارک طبیعی Gorbea در باسک اسپانیا

به گزارش دور زمین، پارک طبیعی Gorbea بین استان‌های Alava و Vizcaya و در منطقه خودمختار باسک اسپانیا قرار گرفته است. Gorbea در شمال اسپانیا قرار گرفته و یک پارک طبیعی حفاظت شده‌ی فوق‌العاده بزرگ است. این حفاظتگاه طبیعی با روستاهای فراوان احاطه شده و یک مقصد تفریحی عالی برای آن دسته از مسافران تور اسپانیا است که در سفر خود می‌خواهند کمی از شهرها دور شده و به دامن طبیعت پناه ببرند.

جنگلهای اسرارآمیز پارک طبیعی Gorbea در باسک اسپانیا

در قلب پارک، یک قله 1482 متری با نام Gorbea وجود دارد که می‌توانید به راحتی و بدون تجهیزات خاصی از آن صعود کنید. این پارک همچنین دارای آبشارها، مسیرهای کوهنوردی، بافت گیاهی بسیار سرسبز، جانوران گوناگون، مناظر فوق‌العاده زیبا و جنگل‌های مسحورکننده است؛ جنگل‌هایی بسیار زیبا که در فضای مه آلود کوهستان محیطی اسرارآمیز به وجود می‌آورند.

این پارک طبیعی، مکانی تفریحی است که مناظری زیبا و انواع و اقسام فعالیت‌های هیجان‌انگیز را به مسافران تور اسپانیا ارائه می‌دهد. بهار و تابستان بهترین زمان‌ها برای بازدید از این پارک هستند. فصل بارانی این منطقه پاییز و زمستان است. شما می‌توانید با اتوبوس و از بیلبائو و Vitoria-Gasteiz به این پارک برسید. با اتومبیل شخصی نیز می‌توانید از طریق بزرگراه‌های N-240 و N-622 و AP-68 به Gorbea بروید.

انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2696

به "جنگلهای اسرارآمیز پارک طبیعی Gorbea در باسک اسپانیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "جنگلهای اسرارآمیز پارک طبیعی Gorbea در باسک اسپانیا" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنگلهای اسرارآمیز پارک طبیعی Gorbea در باسک اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید