پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک

به گزارش دور زمین، پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک، یکی از زیباترین جاذبه‌ها برای کسانی است که برای کسب آرامش با تور تایلند همراه شده‌اند. در این مقاله شما را بیشتر با این پارک زیبا و جاذبه‌های آن آشنا خواهیم کرد.

پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک

یکی از دیدنی های معروف تور تایلند که در حومه شهر بانکوک قرار دارد، پارک سلطنتی رامای نهم است. که در سال 1987 و برای بزرگداشت شصتمین سال تولد پادشاه بومیبول آدولیادج افتتاح شد. این پارک زیبا به محلی برای تحقیقات گلکاری و گیاه شناسی به کار می رود. و دارای یک موزه است که زندگی پادشاه را به نمایش می‌گذارد. 

این محل فضایی سبز به مساحت 80 هکتار دارد. و همچنین دارای دریاچه زیبا و بزرگی است. تور تایلند فرصتی مناسب برای بازدید از جاذبه‌هایی زیبا و متنوع است.

هر ساله در این باغ جشنواره های سالانه گل برگزار می شود. که انواع و اقسام گل های زیبا و نایاب در این جشنواره به نمایش در می آیند. قدم زدن در این باغ و دیدن گل های مختلف بسیار لذت بخش است.

در تور تایلند به شما توصیه می‌کنیم تمام وقت خود را در سواحل تلف نکنید و به بازدید دیگر جاذبه‌های این کشور بروید.

دریاچه با قو اردک و همچنین قایق پدالی برای تفریح وجود دارد. و همچنین مکانی برای بازی کودکان وجود دارد. این باغ حدود 15 کیلومتر از بانکوک فاصله دارد. صبح زود اکثر مردم در این باغ به ورزش می پردازند.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4017

به "پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک سلطنتی رامای نهم بانکوک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید