شرایط پوشش ارتباطی در منطقه ها سیل زده استان بوشهر پایدار است

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران به نقل از وزارت ارتباطات، مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر ضمن بازدید از شهرستان های سیل زده دیر، کنگان، عسلویه و جم، در مورد آخرین شرایط ارتباطی استان هنگام وقوع سیل گفت: در حال حاضر شرایط کلی شبکه ارتباطی در استان بوشهر در حالت عادی و ارتباطات پایدار است.

شرایط پوشش ارتباطی در منطقه ها سیل زده استان بوشهر پایدار است

علی سملیان با اشاره به بارش های امروز جاری شدن سیل در شهرستان های دیر، کنگان، عسلویه و جم سیل اظهار کرد: هیچ اختلال ارتباطی در این منطقه ها وجود ندارد.

وی افزود: در بازدید میدانی از این منطقه ها، حفظ پایداری ارتباطات در شهرها و روستاهای سیلابی، بررسی مسیرهای فیبرنوری داخل استان و پایداری آنها در مقابل حوادث و شرایط بحرانی در اولویت دستور کار قرار گرفته است.

سملیان گفت: با انجام هماهنگی ها و پیگیری های لازم برای اعزام نیروهای پشتیبان فنی، آمادگی لازم وجود دارد تا با اعزام نیروها نسبت به قطعی ارتباطات احتمالی اقدام شود.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر گفت: در شرایط بحران، داشتن شبکه ارتباطی پایدار و بدون اختلال برای تیم های مدیریت بحران و مردم از جمله مهمترین الزاماتی است که بر آن تاکید شده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 بهمن 1400 بروزرسانی: 23 بهمن 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4737

به "شرایط پوشش ارتباطی در منطقه ها سیل زده استان بوشهر پایدار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط پوشش ارتباطی در منطقه ها سیل زده استان بوشهر پایدار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید