واحد دو نیروگاه بیستون وارد شبکه سراسری برق کشور شد

به گزارش دور زمین، مدیرعامل شرکت مدیریت فراوری برق بیستون گفت: واحد دو نیروگاه بیستون با ظرفیت فراوریی320 مگاوات، پس از انجام تعمیرات دوره ای، وارد شبکه سراسری برق کشور شد.

واحد دو نیروگاه بیستون وارد شبکه سراسری برق کشور شد

مسعود میرزاعسگری گفت : پس از انجام تعمیرات دوره ای مطابق با برنامه ریزی صورت گرفته و تلاش و تلاش پرسنل سختکوش این شرکت، پیروز شدیم واحد دو را با ظرفیت 320 مگاوات، به مدار فراوری بازگردانیم.

به گفته مدیرعامل شرکت مدیریت فراوری برق بیستون در مدت تعمیرات دوره ای واحد دو، کار هایی ازجمله اورهال و تعویض استاتور BCPUMP.3، ترمیم و تعمیر استیم ایر هیتر ها و ژونگسترومها، تعمیرات بر روی سوت بلاور های کشویی و سوت بلاور های ژونگسترومها، تست و تعمیر هیتر های فشار قوی، تمیز کاری کولر ها و مبدل های حرارتی، برطرف نشتی دود از نواحی مختلف بویلر و سرویس و تعمیرات فن های برج خنک کن، صورت گرفته است.

در 11 ماه سپری شده از سال جاری با 10 درصد رشد نسبت به مدت مشابه پارسال، بیش از سه میلیارد و 300 میلیون کیلو وات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه بیستون فراوری شد.

در بهمن ماه سال جاری با رشد 13 درصدی نسبت به مدت مشابه پارسال، به میزان 327 میلیون و 430 هزار کیلو وات ساعت انرژی الکتریکی در نیروگاه بیستون فراوری شده که از این میزان 298 میلیون و 917 هزار کیلووات ساعت انرژی الکتریکی به صورت خالص به شبکه سراسری تزریق شده است.

بیشترین مصرف برق در بخش خانگی است که امیداریم با فرهنگ سازی، شاهد مدیریت صحیح مصرف برق از سوی مردم عزیز باشیم .

خبرنگاران کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 خرداد 1401 بروزرسانی: 1 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5552

به "واحد دو نیروگاه بیستون وارد شبکه سراسری برق کشور شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحد دو نیروگاه بیستون وارد شبکه سراسری برق کشور شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید