هوش مصنوعی برای آینده بهتر

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران به نقل از bookauthority کتاب هوش مصنوعی برای آینده ای بهتر نوشته برند کارستن استال روایتی از اخلاق هوش مصنوعی و فناوری های دیجیتال نوظهور است.

هوش مصنوعی برای آینده بهتر

هوش مصنوعی مزایای بسیاری را به همراه دارد؛ از جمله تشخیص بهتر و سریع تر در دنیای پزشکی، بهبود فرایندها و کارایی کسب و کار و سرعت بخشیدن به فعالیت های خسته کننده. اما پیامدهای نامطلوبی هم ممکن است ازنظر اخلاقی داشته باشد. تعصبات و تبعیض، نقض حریم خصوصی و امنیت و تحریفات اجتماعی مانند بیکاری، بهره برداری مالی و غیره.

در نهایت حتی ممکن است روزی چشم انداز ماشین های فوق العاده هوشمند جایگزین انسان گردد. بنابراین سوال اصلی این است؛ چگونه می توانیم در حین بهره برداری از هوش مصنوعی به مسائل اخلاقی آن بپردازیم؟ این کتاب با ارائه دیدگاهی متفاوت نسبت به هوش مصنوعی و پیامدهای اخلاقی آن ، پاسخی ابتکاری به این سوال ارائه می دهد. در کل این کتاب به چگونگی شکل گیری اکوسیستم های هوش مصنوعی برای تقویت شکوفایی انسان می پردازد.

برند کارستن استال در کتاب هوش مصنوعی برای آینده ای بهتر با استفاده از بینش های تجربی غنی و تجزیه و تحلیل مفهومی دقیق، اقدامات عملی را برای کسب اطمینان از استفاده از هوش مصنوعی و ایجاد دنیا به مکان بهتر پیشنهاد می نماید.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 16 تیر 1400 بروزرسانی: 16 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4434

به "هوش مصنوعی برای آینده بهتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هوش مصنوعی برای آینده بهتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید