هشترود به شهر دستفروش ها تبدیل شده است

به گزارش دور زمین، خبرنگاران/آذربایجان شرقی فرماندار هشترود گفت: متاسفانه هشترود به شهر دستفروش ها تبدیل شده و ادارات متولی در امر سد معبر کار خود را به درستی انجام نمی دهند.

هشترود به شهر دستفروش ها تبدیل شده است

از پروفایل اینستاگرام behrouz azand دیدن نمایید.

امین امینیان در جلسه شورای ترافیک شهرستان هشترود، اظهار کرد: مسائل عمومی شهر که برای شهروندان مشکل ساز شده باید ریشه ای حل شود و اگر مسئول و یا پرسنل اداره ای، تکریم ارباب رجوع نکند، به قانون سپرده می شود.

وی افزود: در آزادراه با مشکلاتی روبرو هستیم که باید هر چه زودتر حل شود تا مسافران بیش از این از نبود امکاناتی مانند ایستگاه آتشنشانی در عذاب نباشند.

وی از استاندارد نبودن زیر گذرهای اتوبان پیامبر اعظم(ص) به شدت گلایه کرد و خواستار ساماندهی زیر گذرها از طرف اداره آزاد راه ها شد.

شهردار هشترود نیز در این جلسه از نصب تابلو و علائم هشدار دهنده در سطح شهر خبر داد.

مهدی پورصادق اظهار کرد: متاسفانه آسفالت موجود در معابر شهر هشترود از کیفیت خوبی برخوردار نبوده و خط کشی های هشدار دهنده روی آن نیز زود از بین رفته و موجب تصادفات مکرر می شود؛ از این رو اختصاص اعتبارات دولتی برای روکش آسفالت خیابان ها ضروری است.

وی افزود: حفاری هایی که از طرف ادارات خدمات رسان، به خصوص اداره آب و فاضلاب برای لوله کشی فاضلاب مدرن انجام شده، چهره شهر را زشت و نظم عمومی را برهم زده است.

به گزارش خبرنگاران، وی از جهتگشایی برای احداث خیابان در دو نقطه شهر در آینده نزدیک خبر داد.

فرمانده پلیس راه هشترود - زنجان نیز در این جلسه گفت: متاسفانه 86 درصد تصادفات اتوبان در جهت روستای بارگاه اتفاق می افتد و برای کاهش تلفات نیازمند ایستگاه آتشنشانی و یک جرثقیل مستقر در اتوبان هستیم.

سرهنگ اصغر جم یادآور شد: علت اصلی تصادفات در اتوبان، خستگی، خواب آلودگی و وجود دست اندازهایی به اندازه چاه، است.

رئیس اداره راهنمایی و رانندگی هشترود نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: متاسفانه فاضلاب مدرن شهری به خاطر حفاری های بیش از حد به یک دردسر تبدیل شده است.

سرهنگ بهزادی کریمی از افزایش تصادفات منجر به جرح موتور سیکلت ها در هشترود خبر داد و گفت: یکی دیگر از عوامل افزایش تصادفات در سطح شهر هشترود، وجود دست فروش ها و آسفالت نامناسب است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 تیر 1399 بروزرسانی: 19 دی 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2641

به "هشترود به شهر دستفروش ها تبدیل شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هشترود به شهر دستفروش ها تبدیل شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید