هجوم مردم شهرهای کم آب به مازندران

به گزارش دور زمین، کاربری شمال درحال تغییر است؛ زمانی بحث، بحث ویلا و آخر هفته و تفریح بود حالا اما شمال دارد به پناهگاهی تبدیل می گردد برای مردمی که از خشکسالی به ستوه آمده اند و دست شان هم به دهان شان می رسد.

هجوم مردم شهرهای کم آب به مازندران

به گزارش خبرنگاران، روزنامه ایران نوشت: کاربری شمال درحال تغییر است؛ زمانی بحث، بحث ویلا و آخر هفته و تفریح بود حالا اما شمال دارد به پناهگاهی تبدیل می گردد برای مردمی که از خشکسالی به ستوه آمده اند و دست شان هم به دهان شان می رسد.

قمی ها، کاشانی ها، اصفهانی ها، خوزستانی ها و... . به این لیست می گردد استان های دیگری را هم افزود. اما ظاهراً سرلیست متعلق به اصفهانی هاست. همه در مازندران از خریداران دست به نقد این استان ها می گویند.

محمد اسلامی استاندار مازندران می گوید: جریانی برای مهاجرت به شمال وجود ندارد ولی خرید و فروش انجام می گردد و الان به خاطر همین جو، قیمت ها بالا رفته و فروشنده ای هم نیست.

او هم شنیده است که چنین شایعه ای وجود دارد: من هم شنیده ام از سیستان و بلوچستان آمده اند و در مازندران دنبال زمین می گردند؛ حتی در دو دانگه ساری هم زمین خریده اند ولی جایی این مسأله ثبت نشده.

البته آیا ما می توانیم بگوییم املاک مازندران را فقط باید مازندرانی ها بخرند؟

انتشار: 15 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 765

به "هجوم مردم شهرهای کم آب به مازندران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجوم مردم شهرهای کم آب به مازندران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید