هتل کمبریان، اقامتگاهی لوکس در آلپ سوئیس

به گزارش دور زمین، هتل The Cambrian در دهکده Adelboden سوئیس قرار گرفته است. این هتل لوکس به خاطر موقعیت منحصربه‌فردش در کوه‌های آلپ، مناظری شگفت‌انگیز از طبیعت خارق‌العاده این کشور را به مسافران تور سوئیس ارائه می‌دهد. هتل The Cambrian اسپایی مشهور دارد و غذاهای ارائه شده در رستوران آن ترکیبی از غذاهای سنتی با مزه‌های جدید هستند.

هتل کمبریان، اقامتگاهی لوکس در آلپ سوئیس

هتل The Cambrian تضمین می‌کند مسافران تور سوئیس در مدت اقامتشان در این هتل به آرامش مطلق دست یابند و روحشان دوباره جوان شود. این تنها اسکی‌بازان نیستند که در این هتل اقامت می‌کنند، بسیاری که در مدت سفرشان به اروپا به دنبال مکانی دنج و آرام می‌گردند، این هتل را انتخاب می‌کنند. استخر بی‌انتهای گرم هتل که رو به کوهستان قرار گرفته، به طور خاص یکی از جاذبه‌های اصلی این اقامتگاه است. این استخر به شما اجازه می‌دهد از شنایتان لذت ببرید، از مناظر رویایی روبه‌رویتان دیدن کنید و هوای تازه و روح‌بخش کوهستان‌های آلپ را به درون ریه‌هایتان پمپ کنید.

این هتل انتخابی عالی برای اقامت در تور سوئیس است. پیست‌های اسکی منطقه Bernese Oberland در نزدیک این هتل قرار دارند. با اتومبیل می‌توانید از طریق جاده بین برن و Spiez به این هتل برسید. قطارها نیز از آلمان، اتریش، فرانسه، ایتالیا، هلند و دیگر شهرهای سوئیس به این منطقه می‌آیند.

انتشار: 24 آبان 1400 بروزرسانی: 24 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2931

به "هتل کمبریان، اقامتگاهی لوکس در آلپ سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل کمبریان، اقامتگاهی لوکس در آلپ سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید