هتل چهار ستاره رویال پلاس تبریز افتتاح شد

به گزارش دور زمین، ایرنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده و گزارش های منتشر گشته، هتل چهار ستاره رویال پلاس تبریز افتتاح شد.

هتل چهار ستاره رویال پلاس تبریز افتتاح شد

این هتل چهار ستاره به وسیله بخش خصوصی و با تسهیلات دولت سیزدهم با حجم سرمایه گذاری یک هزار میلیارد تومان در مساحت یک هزار و 800 مترمربعی و زیربنای هفت هزار و 300 مترمربع در 6 طبقه ساخته شده است.

این هتل که با معماری خاص و نمادهای آذربایجان ساخته شده، دارای 48 اتاق است و برای 220 نفر به صورت مستقیم فرصت اشتغال فراهم نموده است.

جاوید بندبخت، سرمایه گذار هتل رویال پالاس تبریز با ابراز تاسف از اینکه به زیرساختهای توریستی توجه نشده، اظهار کرد: اگر سه پرواز توریستی در یک روز به سمت تبریز انجام گردد، هتل چهار یا پنج ستاره استاندارد برای مسافرین این تعداد پرواز در تبریز وجود ندارد.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی نیز در این مراسم، گفت: هم اکنون حدود 40 هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در حوزه گردشگری این استان در دست انجام است که رقمی قابل توجه به شمار می رود.

علیرضا بایرام زاده این حجم سرمایه گذاری در بخش گردشگری و زیرساختهای این بخش آذربایجان شرقی را بی سابقه خواند و اضافه نمود: با بهره برداری و اتمام این سرمایه گذاری ها افزون بر یکصد واحد به مراکز اقامتی، خدماتی و زیرساختی گردشگری استان در شهرها، بخش ها و روستاهای هدف گردشگری اضافه نموده می گردد و با این اقدام مسیر جذب و جلب گرشگران داخلی و خارجی به منطقه هموارتر خواهد شد.

وی از شروع ساخت تعداد 30 هتل در آذربایجان شرقی اطلاع داد و اظهار کرد: براساس برنامه ریزی های صورت گرفته، سالانه قرار است تعداد 10 هتل به مجموعه های اقامتی اسان اضافه گردد که استقبال سرمایه گذاران از این حوزه بسیار امیدبخش و امیدوار کننده است.

بایرام زاده گفت: آذربایجان شرقی هم اکنون دارای 85 هتل و هتل آپارتمان فعال با ظرفیت اقامت 13 هزار تخت است.

منبع: همگردی
انتشار: 21 خرداد 1402 بروزرسانی: 21 خرداد 1402 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5964

به "هتل چهار ستاره رویال پلاس تبریز افتتاح شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل چهار ستاره رویال پلاس تبریز افتتاح شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید