هاینر: اعتقاد پایدار دارم که لواندوفسکی، نویر و مولر با پیراهن بایرن بازنشسته خواهند شد

به گزارش دور زمین، رئیس باشگاه بایرن مونیخ معتقد است که سه بازیکن کلیدی این تیم با پیراهن باواریایی ها به دوران حرفه ای خود انتها خواهند داد.

هاینر: اعتقاد پایدار دارم که لواندوفسکی، نویر و مولر با پیراهن بایرن بازنشسته خواهند شد

به گزارش خبرنگاران، هربرت راینر در گفت وگو با نشریه آلمانی بیلد، درباره موضوع تمدید قرارداد سه بازیکن کلیدی این تیم گفت: اگر لواندوفسکی، نویر و مولر به دوران حرفه ای شان با پیراهن بایرن مونیخ خاتمه دهند، شاد خواهم شد و اعتقاد پایدار دارم که این اتفاق خواهد افتاد. هر سه آنها می دانند که در بایرن مونیخ چه دارند و ما هم می دانیم که با وجود آنها چه داریم.

وی فزود: توماس مولر متعلق به بایرن است، درست مانند کلیسای فرانکیرچ (نماد شهر مونیخ) که متعلق به مونیخ است. ما هنوز کمی زمان برای مذاکره با این سه بازیکن برای تمدید قراردادشان داریم چون قرارداد آنها تا سال 2023 اعتبار دارد، اما همانطور که گفتم، شاد خواهم شد، هر سه آنها در بایرن بازنشسته شوند.

رئیس باشگاه بایرن مونیخ بعلاوه در مورد مدافع آلمانی این تیم که جدایی اش از جمع باواریایی ها در خاتمه فصل جاری قطعی شده، گفت: نیکلاس زوله به مدت پنج سال کنار ما بوده است و بازیکن خیلی خوبی است. ما پیشنهاد خوبی برای تمدید قرارداد به زوله دادیم اما او تصمیم به جدایی از بایرن گرفته است.

هاینر در بخش دیگری از صحبت هایش درباره احتمال جذب ستاره نروژی بوروسیا دورتموند گفت: ما روبرت لواندوفسکی را داریم و شاد می شوم اگر او با پیراهن بایرن بازنشسته گردد. متقاعد شده ام که او می تواند چند سال دیگر در این سطح بازی کند.

وی در خاتمه در تمجید از سرمربی 34 ساله باورایایی ها تأکید کرد: پیش از هر چیز، یولیان ناگلسمان مربی فوق العاده ای است، اما در کنار این نماینده واقعاً خوبی برای باشگاه بایرن مونیخ هم هست.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5731

به "هاینر: اعتقاد پایدار دارم که لواندوفسکی، نویر و مولر با پیراهن بایرن بازنشسته خواهند شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هاینر: اعتقاد پایدار دارم که لواندوفسکی، نویر و مولر با پیراهن بایرن بازنشسته خواهند شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید