نینتندو دایرکت جدید به مناسبت E3 2021 برگزار می گردد

به گزارش دور زمین، نینتندو خبر از نمایش قسمت جدیدی از سری برنامه های نینتندو دایرکت به مناسبت رویدادهای تابستانی صنعت بازی داده است. برگزاری این برنامه برای روز 15 ژوئن در نظر گرفته شده است و مثل همواره، نینتندو یکی از آخرین برنامه های E3 2021 را برگزار خواهد نمود؛ حتی با اینکه نمایشگاه E3 سال جاری مثل گذشته نخواهد بود.

نینتندو دایرکت جدید به مناسبت E3 2021 برگزار می گردد

در واقع نمی دانیم آیا باید E3 را امسال را حتی یک نمایشگاه بخوانیم یا نه. این رویداد که پس از یک سال وقفه دوباره بازگشته است، احتمالا در قالب تعدادی نمایش آنلاین برگزار خواهد شد. برگزار کنندگان E3 حتی هنوز هم که فقط ده روز تا شروع رسمی این رویداد در امسال باقی مانده، حرفی از چگونگی برگزاری آن و مراسم ها و برنامه ها نزده اند.

نینتندو اولین شرکت عظیمی بود که کنفرانس سالانه خود را از E3 خارج و یک برنامه از پیش ضبط شده را جایگزین آن کرد. با این حال، نینتندو همواره در خود نمایشگاه حضور داشت و یکی از عظیم ترین غرفه های سالن نمایشگاه همواره به نینتندو اختصاص داده شده بود. امسال خبری از برگزاری نمایشگاه و حضور در آن نیست، اما به لطف رویدادهای آنلاین و برنامه های از پیش ضبط شده، کنفرانس ها و مراسم ها ادامه دارند.

نینتندو در روز 15 ژوئن به مناسبت E3 2021 قسمت جدیدی از سری برنامه های همیشگی نینتندو دایرکت خود را پخش خواهد نمود. برخلاف چند قسمت قبل که با مینی دایرکت یا بازی های مستقل روبه رو شده بودیم، این نینتندو دایرکت نسخه ای کامل و عظیم از نمایش همیشگی نینتندو خواهد بود؛ طوری که می توانیم انتظار نمایش عظیمی از این شرکت داشته باشیم.

مثل همواره، نینتندو هیچ حرفی از خود برنامه و محتوای آن نزده است، جز اینکه برنامه نینتندو دایرکت E3 امسال مدت زمانی حدود 40 دقیقه خواهد داشت.

تعدادی از نویسندگان صنعت بازی با استناد به منابع خود گفته اند که نینتندو در روزهای پیش از شروع E3 و قبل از نمایش نینتندو دایرکت از مدل ارتقایافته سوییچ رونمایی خواهد نمود؛ دلیل رونمایی زودتر از این سوییچ جدید، اجازه دادن به دیگر شرکت ها برای صحبت از این کنسول و نمایش بازی های خود روی آن عنوان شده است. با این حال، فعلا که خبری از رونمایی مدل جدید سوییچ نیست.

امسال سالگرد 35 سالگی سری بازی های زلداست و پیش بینی می کنیم که نمایش قسمت جدید این سری بازی ها، بخش مهمی از نینتندو دایرکت را به خود اختصاص دهد. احتمالا بالاخره با یک نمایش گیم پلی از دنباله افسانه زلدا: نفس وحش روبه رو خواهیم شد. به غیر از زلدا که کم و بیش از نمایش آن به لطف شنیده های مختلف اطمینان داریم، می توانیم درباره دیگر بازی هایی که ممکن است نشان داده شوند هم تعدادی حدس بزنیم.

بدون شک یکی از بازی های عظیمی که در نینتندو دایرکت جای خواهد داشت، شماره پنجم سری بازی های شین مگامی تنسه است. بازی برای عرضه در سال 2021 برنامه ریزی شده و اگر تاریخ انتشار آن به عقب نیافتاده باشد، در نینتندو دایرکت آن را خواهیم دید.

به غیر از این بازی، امیدواریم بایونتا 3 و شماره جدید سری بازی های متروید هم بخشی از برنامه های نینتندو باشد. قسمت جدید مجموعه بازی های Fire Emblem و بازسازی یکی از شماره های قدیمی پوکمون هم احتمالا در نینتندو دایرکت نمایش داده خواهند شد. مطمئنا می توانیم منتظر نمایش تعداد زیادی بازی جدید از شرکت های دیگر هم خواهیم بود.

روز سه شنبه 25 خرداد در ساعت 8 و نیم شب به وقت ایران می توانیم نینتندو دایرکت E3 2021 را از شبکه های مختلف اعم از یوتیوب و توییچ تماشا کنیم.

پس از اتمام نمایش اصلی نینتندو دایرکت می توانیم منتظر پخش برنامه همیشگی Nintendo Treehouse باشیم که به مدت 3 ساعت گیم پلی بازی های رونمایی شده را به نمایش خواهد گذاشت.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 تیر 1400 بروزرسانی: 4 تیر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4408

به "نینتندو دایرکت جدید به مناسبت E3 2021 برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نینتندو دایرکت جدید به مناسبت E3 2021 برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید