نمایی نزدیک از مراکز خرید سوچی

به گزارش دور زمین، سوچی روسیه، دستچینی از بهترین مراکز خرید

شهر سوچی که در سرزمین کراسنودار در روسیه واقع شده است، امروزه به عنوان شهری زیبا و توریستی در بین گردشگران شناخته می شود. این شهر با میزبانی المپیک زمستانی 2014 توانست خودش را بیش از پیش به گردشگران معرفی کند. در این شهر علاوه بر دیدنی های مجذوب کننده و جاذبه های فراوان، مراکز خرید زیادی نیز به چشم می خورد که در این مطلب تلاش کرده ایم، تعدادی از آن را معرفی کنیم. پس با خبرنگاران همراه باشید.

نمایی نزدیک از مراکز خرید سوچی

مراکز خرید

  • مرکز خرید الکساندریا، خیابان مسکوسکایا، 22 مرکزی. یک مرکز خرید 5 ستاره است که در مکان بازار پیشین شهر ساخته شده است و با ساختمان اداری بلندتری ادغام شده است. این مرکز خرید در مرکز سوچی قرار گرفته است و دسترسی به آن خیلی راحت است.
  • کایروس (kairos). بزرگ ترین فروشگاه زنجیره ای محلی در سوچی بزرگ که شبانه روزی نیز هست. بیش از 40 فروشگاه بزرگ و کوچک در سرتاسر شهر وجود دارند. این فروشگاه ها در راستا پیاده روی توریستی ترین منطقه شهر قرار دارند و تا منطقه ها مسکونی گسترده شده اند و جای خوبی برای خریدهای کوچک روزانه اند.
  • مگنیت. فروشگاه بزرگ زنجیره ای با چندین مغازه در سوچی بزرگ که در سرتاسر روسیه شعبه دارد.
  • ملودیا. خیابان نوایا زاریا- سوچی مرکزی. اولین مرکز خرید منطقه ای در سطح جهانی است که در حومه سوچی مرکزی ساخته شده است. در سال 2012 مغازه های متعدد آن و بوتیک هایی با بهترین برندهای جهانی و منطقه ای بیشترین تنوع اجناس و خدمات را عرضه کردند. ساخت بیش از 30 رستوران با غذاهای متنوع از سرتاسر جهان و یک سینمای چندبعدی هم در برنامه است .
  • نوی وک (Noviy Vek) ، خیابان دموکراتیکس کایا ، 52 - آلدر . یک مرکز خرید با سایز میانه است که در مرکز ناحیه آلدر قرار گرفته است. بیش از 100 مغازه، رستوران و فروشگاه بزرگ را در خود جای داده است.
  • اُلیمپ، خیابان ترنسپورت نایا - در حال حاضر بزرگ ترین مرکز خرید سوچی است، بیش از 70 مغازه ، هایپرمارکت، بولینگ، سینمای چند بعدی، فودکورت و رستوران را در بر می گیرد.
  • استوری - سیتی. خیابان دانسکایا، 28 - مرکزی. فروشگاه بزرگ DIY (Do It Yourself) و مبلمان با بیش از 80 مغازه و زیرساخت های پشتیبانی (کافه، پارکینگ و غیره)
  • گالری ترید (Trade Gallery)، خیابان ناواگینزکایا - مرکزی. خیابان ناواگینزکایا به یکی از اصلی ترین منطقه ها خرید در شهر تبدیل شده است، شامل مغازه های متنوع است و امکان خرید هر چیزی را از آن دارید، از سوغاتی تا لباس، و از غذا تا لوازم جانبی دوربین عکاسی.
منبع: الی گشت
انتشار: 2 خرداد 1401 بروزرسانی: 2 خرداد 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5676

به "نمایی نزدیک از مراکز خرید سوچی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایی نزدیک از مراکز خرید سوچی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید