نمایش خرابکاری مینیون ها در تریلر نو این انیمیشن

به گزارش دور زمین، تریلر تازه دیگری از انیمیشن Minions: The Rise of Gru منتشر شده که تمرکز آن روی خراب کاری مینیون ها بامزه و دوست داشتنی است.

نمایش خرابکاری مینیون ها در تریلر نو این انیمیشن

به گزارش خبرنگاران به نقل از زومجی, تریلر نو دیگری از انیمیشن Minions: The Rise of Gru منتشر شده است. یونیورسال امروز سومین تریلر رسمی انیمیشن Minions 2 را منتشر کرد که بیشتر تصاویر آن را در نمایش های قبلی دیده بودیم، اما این تریلر حاوی تصاویر نو بیشتری نیز است که تمرکز بیشتر آن روی خرابکاری مینیون ها است.

اتفاقات انیمیشن Minions: The Rise of Gru در قلب دهه 70 میلادی جریان دارد. گرو که هوادار Vicious 6، گروه بزرگ اشخاص شرور است، در کوشش است تا به این گروه بپیوندد و با همکاری چند مینیون از جمله کوین، استوارت، باب و اتو، گرو اولین سلاح خود را برای انجام اولین ماموریتش می سازد. زمانی که رهبر Vicious 6 مبارز افسانه ای گروه یعنی Wild Knuckles را برکنار می نماید، حال این گروه در پی استخدام عضو نو است و گرو در کوشش است تا وارد این گروه گردد، اما در مقابل به دشمنان او تبدیل می شوند. گرو در این ماجراجویی متوجه می گردد که حتی افراد شرور نیز کمی به یاری دوستانشان احتیاج دارند.

کایل بالدا وظیفه کارگردانی انیمیشن Minions: The Rise of Gru را براساس فیلمنامه ای از برایان لینچ و متئو فوگل بر عهده داشته است. انیمیشن Minions اسپین آف مجموعه انیمیشن Despicable Me است که قسمت اول آن در سال 2015 اکران شد و بیش از 1.159 میلیارد دلار در سراسر دنیا فروش کرد.

انیمیشن Minions: The Rise of Gru قرار است در تاریخ اول ژوئیه (10 تیر) اکران گردد. پی یر کافین برای صداپیشگی مینیون ها از جمله کوین، استوارت و باب، استیو کارل برای صداپیشگی شخصیت گرو، تراجی پی. هنسون، میشل یئو، رزا، ژان کلود ون دام، لوسی لاولس، دولف لاندگرن، دنی ترخو، راسل برند، جولی اندروز و آلن آرکین، از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان صداپیشه در انیمیشن Minions: The Rise of Gru حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته اند.

منبع: خبرکانادا
انتشار: 31 تیر 1401 بروزرسانی: 31 تیر 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5798

به "نمایش خرابکاری مینیون ها در تریلر نو این انیمیشن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش خرابکاری مینیون ها در تریلر نو این انیمیشن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید