نفتی ها فولادی ها را سورپرایز کردند، در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، جواد نکونام عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری بعد از برد تیمش با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: شناخت کاملی از نفت مسجدسلیمان داشتیم و به نظرم بازی این تیم مقابل فولاد برترین بازی آنها بود و خیلی خوب بازی کردند و ما را سورپرایز کردند و توانستند در نیمه اول مقابل ما مقاومت نمایند.

نفتی ها فولادی ها را سورپرایز کردند، در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم

وی اضافه کرد: اگر دقت می کردیم می توانستیم خیلی زود به گل برسیم و دو سه موقعیت خوب از دست دادیم. نفت خوب فوتبال بازی کرد و ضد فوتبال بازی نکرد و به آنها خسته نباشید می گویم. فکر نمی کردم بازی برای ما سخت گردد اما نشان دادند که تیم قابل احترامی هستند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان ادامه داد: تیم ما نیز در نیمه اول بازی را خوب آغاز کرد و می توانستیم زودتر به گل برسیم اما تمرکز نداشتیم و کمی در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم و این نیمه را با یک گل به سرانجام رساندیم.

وی گفت: در نیمه دوم با تغییراتی که داشتیم بازهم به گل رسیدیم. به مردم و بازیکنانم تبریک می گویم واقعاً زحمت کشیدند و کیفیت خود را نشان می دهند. هر روز باید بهتر شویم و پیشرفت کنیم تا در لیگ و آسیا پیروز باشیم که این کار من و تیمم را سخت می نماید.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: باید با تمرکز بازی کنیم و بازیکنانی که به تازگی جذب نموده ایم در کنار بازیکنانی که داشتیم یک پازل تکمیل شده داریم و بهتر هم خواهد شد. این بازیکنان برترین هستند و هر چه پیش برویم کیفیت آنها را می بینید و سایر نفرات هم قبلاً شایستگی شأن را نشان داده اند و باید ادامه دهند تا کنار هم پیروز باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5388

به "نفتی ها فولادی ها را سورپرایز کردند، در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نفتی ها فولادی ها را سورپرایز کردند، در زدن ضربات آخر بدشانس بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید