دیاز سرمربی الهلال: فولاد قدرت بدنی خوبی دارد و تیم پیچیده ای است

به گزارش دور زمین، سرمربی الهلال عربستان به تمجید از فولاد ایران پرداخت و گفت بازیکنان این تیم از توانایی بدنی خوبی برخوردار هستند.

دیاز سرمربی الهلال: فولاد قدرت بدنی خوبی دارد و تیم پیچیده ای است

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، رامون دیاز در نشست خبری پیش از ملاقات تیم فوتبال الهلال عربستان مقابل فولاد ایران که از ساعت 21:30 فردا (پنجشنبه) در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار می گردد، گفت: الهلال مرحله قبل در گلزنی موثر بود، اما از سطح فنی تیم رضایت نداشتیم. همه ملاقات ها سخت هستند و فردا مقابل تیم خوب و پیچیده ای بازی داریم.

وی با تمجید از فولادمردان ایران توضیح داد: مقابل تیمی که خوب پرس می نماید و تدافعی بازی می نماید، کار سختی خواهیم داشت. فولاد توانایی هایی عالی دارد و بازیکنان این تیم از قدرت فیزیکی برخوردار هستند، اما می توانیم بازی را کنترل کنیم و می خواهیم سطح خودمان را نشان بدهیم.

سرمربی الهلال با بیان اینکه بازیکنان تیمش آماده ملاقات با فولاد هستند، اعلام کرد: باید روی پیروزی و صعود به مرحله بعدی تمرکز کنیم. شیوه بازی خودمان را که بر پایه تسلط بر بازی است، تغییر نمی دهیم و می خواهیم به نیمه نهایی صعود کنیم. بازیکنان روحیه و تمرکز بسیار بالایی دارند و آماده پیروزی در این ملاقات و صعود به مرحله بعدی هستند.

دیاز درخصوص بازگشت آندره کاریو و گوستاوو کوئیار، دو بازیکن مصدوم الهلال به میادین گفت: پس از آنالیز حریف و اینکه مطمئن شویم همه بازیکنان آماده هستند، درباره ترکیب تیم تصمیم می گیریم. کاریو و کوئیار بازیکنان مهمی هستند و آمادگی آن ها را آنالیز می کنیم.

بعلاوه لوسیانو ویتو، بازیکن آرژانتینی تیم الهلال در این نشست خبری مطرح نمود: سطح لیگ قهرمانان آسیا بالاست و با کوشش، به مراحل بعدی صعود می کنیم. حضور در جام جهانی باشگاه ها خوب و افتخارآمیز بود. باید تمرکز خوبی داشته باشیم تا با پیروزی در این مسابقه، به دور نیمه نهایی برسیم.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1401 بروزرسانی: 5 اسفند 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5922

به "دیاز سرمربی الهلال: فولاد قدرت بدنی خوبی دارد و تیم پیچیده ای است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیاز سرمربی الهلال: فولاد قدرت بدنی خوبی دارد و تیم پیچیده ای است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید