نظری: به زودی سند کمپ حجازی صادر می شود

به گزارش دور زمین، حجت نظری گفت: مالکیت کمپ حجازی عملا برای باشگاه استقلال تثبیت شده و به زودی سند این کمپ هم صادر می شود.

نظری: به زودی سند کمپ حجازی صادر می شود

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت وگو با سایت رسمی این باشگاه، در خصوص بازدید امروز مدیرعامل آبی های پایتخت از کمپ مرحوم حجازی گفت: همانطور که اطلاع دارید ما امروز به همراه آقای سعادتمند مدیرعامل استقلال و با همراهی آقای حیدری شهردار منطقه پنج و جمعی از معاونان باشگاه و شهرداری در محل کمپ حجازی حاضر شدیم. مالکیت کمپ حجازی عملا برای باشگاه استقلال تثبیت شده و به زودی سند این کمپ هم صادر می شود. ما بنا به انجام فعالیت های عمرانی در این مکان داریم تا بتوانیم برای تیم استقلال و بازیکنان، به نحوه بهینه از آن بهره برداری کنیم.

وی افزود: ما به دنبال فراهم کردن فضای تمرینی مناسب و در ادامه نیز ایجاد یک هتل برای استقرار تیم پیش از بازی ها و همینطور تقویت ارتباط باشگاه و هواداران هستیم. از طرفی موقعیت مکانی مناسب کمپ حجازی باعث شده تا ما از این فضا برای ایجاد تالار افتخارات و موزه باشگاه استقلال هم استفاده کنیم. با توجه به قول مساعد شهردار محترم منطقه پنج، قرار شد تا فعالیت ها با سرعت بیشتری انجام شود و امیدواریم که هواداران و کسانی که در این راه به ما قول همکاری داده اند، کمک کنند تا زودتر به آن چیزی که شایسته باشگاه استقلال است، دست پیدا کنیم.

این عضور شورای شهر تهران در خاتمه افزود: مطمئنا فضای ساخته شده در کمپ مرحوم حجازی نه تنها برای باشگاه استقلال، بلکه برای ساکنین منطقه هم پر فایده خواهد بود و ما به دنبال ایجاد یک فضای گردشگری ورزشی هستیم. فارغ از حضور بازیکنان سرشناس و ایجاد انگیزه برای جوانان و نوجوانان، بزرگترها هم از فضاهای نوستالژیک مجموعه استفاده خواهند کرد. مجموعه کمپ مشکلاتی هم دارد که امروز شهردار محترم منطقه پنج قول همکاری در این زمینه را داد. از جمله بحث مشکل آب و ریزش جداره جنوبی کمپ و ... هست که قرار شد در حل این مسائل شهرداری به ما کمک کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3164

به "نظری: به زودی سند کمپ حجازی صادر می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظری: به زودی سند کمپ حجازی صادر می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید