نخستین رویداد استارتاپ ایده های خلاق گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد

به گزارش دور زمین، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نخستین رویداد استارتاپ ایده های خلاق گردشگری در این استان اطلاع داد.

نخستین رویداد استارتاپ ایده های خلاق گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری کهگیلویه و بویراحمد، محمود باقری مدیرکل میراث فرهنگی این استان، شامگاه یکشنبه 27 مرداد در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این رویداد به منظور شناسایی طرح ها و ایده های خلاق، نوآورانه و کارآفرینانه در حوزه گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد، گفت: از همه فعالان این حوزه، تشکل های مردم نهاد، دانشجویان و ایده پردازان علاقه مند دعوت می گردد در این رویداد شرکت نمایند.

او اضافه نمود: معرفی جاذبه ها و محصولات گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد، خدمات بهداشتی و رفاهی، خدمات بیمه ای و بانکی، خدمات اطلاع رسانی، خدمات الکترونیک، خدمات پذیرایی، اسکان و اقامت و حمل و نقل از مهم ترین محورهای برگزاری این رویداد است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این رویداد ساعت 10 تا 12 روزهای 17 تا 19 شهریورماه در سالن جلسات این اداره کل برگزار می گردد، اضافه نمود: علاقه مندان می توانند با ارسال مشخصات فردی و حوزه مرتبط با ایده به پست الکترونیک [email protected] نسبت به ثبت نام در این رویداد اقدام نمایند.

او با بیان اینکه با برگزاری استارتاپ ها، ایده های برتر جوانان این استان در حوزه گردشگری حمایت می گردد، گفت: به ایده های برتر جوایز نقدی اهدا و جهت گرفتن تسهیلات حمایتی معرفی می شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: همچنین ایده های برتر برای شرکت در رویداد ملی استارتاپ ایده های خلاق گردشگری معرفی می شوند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 31 شهریور 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 107

به "نخستین رویداد استارتاپ ایده های خلاق گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین رویداد استارتاپ ایده های خلاق گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید