نحوه برگزاری آزمون پذیرش دانشجو در پردیس بین الملل کیش و ارس دانشگاه آزاد اعلام شد

به گزارش دور زمین، مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد نحوه برگزاری آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو در پردیس بین الملل کیش و ارس این دانشگاه را طی اطلاعیه ای شرح داد.

نحوه برگزاری آزمون پذیرش دانشجو در پردیس بین الملل کیش و ارس دانشگاه آزاد اعلام شد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، جهت برگزاری آزمون اختصاصی پذیرش دانشجو در پردیس بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی کیش و ارس اطلاعیه ای صادر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: پیرو مصوبه جلسه 15 شورای سنجش و پذیرش دانشجو به منظور برگزاری آزمون اختصاصی در گروه های تحصیلات تکمیلی برای پذیرش دانشجو در واحد های مستقر در مناطق آزاد ارس و کیش دانشگاه آزاد اسلامی جهت سال تحصیلی 1400-1399 اقدام به ثبت نام از داوطلبان متقاضی تحصیل در واحد های فوق در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تخصصی می نماید.

ثبت نام از متقاضیان این آزمون صرفاً به وسیله سامانه ثبت نام مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی به آدرس azmoon.org از روز سه شنبه مورخ 99/8/6 شروع و تا سرانجام روز آدینه 99/8/16 ادامه خواهد داشت.

متقاضیان ضروری است با مراجعه به سامانه ثبت نام و تهیه کارت اعتباری 1060000 ریالی نسبت به ثبت نام در مجموعه امتحانی مورد نظر خود اقدام نمایند. جدول رشته/محل های دایر در واحد های بین المللی ارس و کیش به وسیله سامانه ثبت نام قابل مشاهده و دریافت است.

هر داوطلب متناسب با مجموعه امتحانی مورد نظر می تواند حداکثر تا 30 کد رشته/محل را انتخاب و در فرم ثبت نام درج کند. آزمون این دوره به صورت مصاحبه مجازی خواهد بود و زمان و نحوه برگزاری آزمون (مصاحبه مجازی) در هفته آخر آبان ماه اطلاع رسانی خواهد شد.

شهریه واحد های بین المللی ارس و کیش مشابه سایر واحد ها و پردیس های بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی و براساس شهریه مصوب سالانه این واحد ها تا 2 برابر شهریه دوره های عادی است.

هرگونه درخواست انتقال و میهمانی واحد های بین الملل ارس و کیش به سایر واحد های دانشگاهی اعم از عادی و یا بین المللی ممنوع خواهد بود.

گفتنی است؛ پذیرش نهایی در این دوره منوط به نتیجه ارزیابی گروه تخصصی مربوطه مبنی بر احراز شرایط علمی به منظور تحصیل در رشته مورد نظر خواهد بود. نتیجه نهایی مبنی بر پذیرش و یا عدم پذیرش افراد در نیمه اول آذر ماه توسط مرکز سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی اعلام خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3410

به "نحوه برگزاری آزمون پذیرش دانشجو در پردیس بین الملل کیش و ارس دانشگاه آزاد اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه برگزاری آزمون پذیرش دانشجو در پردیس بین الملل کیش و ارس دانشگاه آزاد اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید