میگوئل تکسیرا: ناراحت و غمگین هستیم اما سرمان را بالا می گیریم، در هیچ کجای جهان ندیده ام که یک نفر 2 باشگاه داشته باشد!

به گزارش دور زمین، میگوئل تکسیرا، مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان از توقف تیمش در خانه ماشین سازی تبریز ابراز تأسف کرد و مدعی شد در این بازی دو پنالتی برای زردپوشان گرفته نشده است. - اخبار ورزشی -

میگوئل تکسیرا: ناراحت و غمگین هستیم اما سرمان را بالا می گیریم، در هیچ کجای جهان ندیده ام که یک نفر 2 باشگاه داشته باشد!

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران از تبریز، میگوئل تکسیرا پس از تساوی یک - یک تیمش مقابل ماشین سازی تبریز ضمن بیان این مطلب گفت: همان طور که شاهد هستید ما امروز ناراحت و غمگین هستیم. همان طور که گفتیم بازی سختی داشتیم، ولی در نیمه اول ماشین سازی حمله کرد و از راه شوت از راه دور به گل رسید.

وی اضافه نمود: بعد از اینکه گل اول را دریافت کردیم، سعی کردیم بلافاصله به بازی برگردیم. به بازی هم برگشتیم، اما شرایطی پیش آمد که غیرعادی بود. همه شما آن حرکت را در محوطه جریمه دیدید و فکر می کنم می توانید این صحنه را بررسی کنید و بگویید چه اتفاقی افتاد. در آن صحنه روی مهاجم ما خطا شد، اما داور به بازیکن ما کارت زرد نشان شد! در این مسابقه دو پنالتی برای ما گرفته نشد. در بین نیمه هم سرمربی ما با بازیکنان صحبت کرد و در نیمه دوم شاهد بودید که حملات ما بیشتر شد. در این نیمه سعی کردیم از کناره ها ارسال کنیم، اما حریف راه های نفوذ را بسته بود. در نهایت هم خدا را شکر در دقایق پایانی به گل رسیدیم، اما متوجه نمی شوم داور چرا در بازی که چهار تعویض داشت و بازیکنان هم چند بار به زمین افتادند، فقط سه دقیقه وقت تلف شده گرفت و در دقایقی هم که ما حمله می کردیم، اجازه ندادند تا به گل برسیم.

مربی تیم فوتبال سپاهان در ادامه با بیان اینکه ما می دانیم باشگاه ماشین سازی با تراکتورسازی ارتباط دارد، گفت: ما می دانیم آنها سعی کردند کاری نمایند تا ما نتوانیم به رده های بالایی جدول صعود کنیم. مالک این دو باشگاه (ماشین سازی و تراکتورسازی) یک نفر است و طرفداران تراکتورسازی امروز به تیم شهرشان یاری کردند تا نتیجه بگیرد. حالا هم ما باید سرمان بالا بگیریم. از طرفداران خودمان هم تشکر می کنم که به استادیوم آمدند. ما به راه مان ادامه می دهیم. لیگ برتر فوتبال| سپاهان در اندیشه صدرنشینی، سپیدرود به دنبال سومین برد پیاپی؛ فولاد با شروعی دوباره به لیگ برمی گردد؟

تکسیرا در مورد اینکه تیم سپاهان پس از 10 نفره شدن ماشین سازی نتوانست از این فرصت استفاده کند، گفت: من نظر خودم را می گویم. ما در نیمه اول خوب نبودیم، اما در نیمه دوم سعی کردیم به گل برسیم و با پیروزی زمین را ترک کنیم، اما همان طور که گفتم در نیمه اول یک پنالتی برای ما گرفته نشد و در نیمه دوم هم توپ در محوطه جریمه حریف به دست بازیکن آنها برخورد کرد، اما داور خطای پنالتی ما را نگرفت. در نیمه اول داور صحنه ای مشابه همین صحنه را خطا به سود حریف گرفت. اگر آن صحنه علیه ما خطا بود، حتماً برخورد توپ به دست مدافع ماشین سازی هم خطا بود. باید قضاوت ها عادلانه باشد. اگر خطایی هست، برای هر دو تیم گرفته گردد و اگر نیست برای هر دو تیم گرفته نگردد. معتقدم امروز قضاوت عادلانه ای شاهد نبودیم.

وی در واکنش به صحبت خبرنگاری که به او گفت چرا به جای مسائل فنی به حاشیه ها می پردازید، گفت: من در هیچ کجای جهان ندیده ام که یک نفر دو باشگاه داشته باشد و این موضوع اصلاً شدنی نیست!

در ادامه این بحث قلیچ خانی، مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان به خبرنگار معترضی که اعتقاد داشت تکسیرا به جای مسائل فنی به حاشیه ها می پردازد، گفت: جواب شما در میان صحبت های تکسیراست، اجازه دهید این مربی صحبت کند تا جواب تان را بگیرید.

تکسیرا، مربی سپاهان در ادامه در واکنش به اعتراض خبرنگار حاضر در نشست توضیح داد: من گفتم در نیمه اول دچار مشکل شدیم، اما آیا به نظر شما در نیمه دوم سه دقیقه وقت اضافه درست بود؟!

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1266

به "میگوئل تکسیرا: ناراحت و غمگین هستیم اما سرمان را بالا می گیریم، در هیچ کجای جهان ندیده ام که یک نفر 2 باشگاه داشته باشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میگوئل تکسیرا: ناراحت و غمگین هستیم اما سرمان را بالا می گیریم، در هیچ کجای جهان ندیده ام که یک نفر 2 باشگاه داشته باشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید