مینی سیام در تایلند

به گزارش دور زمین، مینی سیام اولین مجموعه مینیاتوری در کشور تایلند است. در این مجموعه ماکتی با مقیاس 1 به 25 از آثار شناخته شده جهان مانند برج پیزا، برج ایفل، کاخ کرملین و کاخ الیزه است. 

مینی سیام در تایلند

این آثار که به دست هنرمندان کشور تایلند ساخته شده است، شامل بناهایی همچون برج ایفل، کاخ کرملین، کاخ الیزه، برج پیزا، طاق نصرت، کاخ پادشاهی تایلند و هم چنین تخت جمشید (پارسه) صدها معماری زیبای دیگر از سرتاسر جهان می‌شوند. در تور تایلند بعد از بازدید مینی سیام این حس را خواهید داشت که به کل جهان سفر کرده‌اید.

مسیر این ماکت ها طوری طراحی شده که شما در یک جاده حرکت می کنید و تمام ماکت ها را می بینید و اگر می خواهید دوباره برگردید باید کل مسیر را طی کنید یعنی در حقیقت یک مسیر فقط برای تماشای ماکت ها وجود دارد. در این مجموعه عده ای از هنرمندان کهنه کار تایلند ، در فضایی بزرگ و سرسبز آثار زیبایی از سمبلهای نمادین کشورهای دنیا را گرد هم آورده اند و در واقع مینی سیام یک mini world می‌باشد.

سیام نام قدیم کشور هزار معبد یعنی تایلند است و کلمه مینی سیام به معنای تایلند کوچک می‌باشد. از زیباترین ماکت های قرار داده شده در مینی سیام ، ماکت تخت جمشید از ایران است که بیشتر مورد توجه گردشگران ایرانی تور تایلند قرار می‌گیرد.
تخمینی که از آمار بازدید توریستها و مردم تایلند از این پارک زیبا زده شده که در حدود 10 میلیون نفر در سال است.شهر پاتایا در فاصله 165 کیلومتری و در جنوب شرقی شهر  بانکوک قرار دارد. پاتایا با بازدید بیش از 5.5 میلیون توریست خارجی در سال که بیشتر آنان را مردان تشکیل می‌دهند، یکی از مهم‌ ترین مناطق توریستی تور تایلند به شمار می‌رود.

انتشار: 29 آبان 1400 بروزرسانی: 29 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4023

به "مینی سیام در تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مینی سیام در تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید