7 مکان کمتر دیده شده در اسپانیا

به گزارش دور زمین، یکی از بهترین کشورهایی که می‌توان در تور اروپا از آن دیدن کرد، کشور اسپانیا است. وسعت کشور اسپانیا به حدی است که گاهی باید از برنامه‌های از پیش تعیین شده تور کمی فراتر رفت. از خلیج‌های کوچک ساکت و آرام گرفته تا روستاهای قدیمی کمتر شناخته شده یا مکان‌های ترسناک و وهم‌آلود؛ در این مقاله به هفت مکانی اشاره می‌کنیم که احتمالا حتی نام آن‌ها را نشنیده‌اید اما حتما باید در تور اسپانیا از این مکان‌ها دیدن کنید.

7 مکان کمتر دیده شده در اسپانیا

1. Las Alpujarras در آندولوس (Andalucia)

las alpujarras andalusie

تپه‌ها ودره‌های Las Alpujarras در جنوب گرانادا، دارای برخی از زیباترین و سرسبزترین مناظر اسپانیا است. جاده‌های این منطقه پر از پیچ‌های تند است و به همین دلیل برای رانندگان مبتدی اصلا جای مناسبی نیست. روستاهای زیبا و سپید این منطقه بعد از همین جاده‌های پرپیچ و خم قرار دارد اما لذت بردن از مناظر ییلاقی زیبای این منطقه ارزش این رانندگی را دارد.

در اقامتگاه‌های این ناحیه واقعا زندگی محلی را احساس می‌کنید. در طول روز می‌توان در میدان‌های مرکزی سایه‌دار گردش کرده، در آفتاب نیمروز چرتی بزنید و پس از تاریکی در کافه‌های محلی، نوشیدنی بنوشید.

2. Beget، در Girona

Beget

منطقه Beget در محل دنجی میان دره‌های عمیقی قرار دارد و به همین دلیل تا وقتی کاملا به آن نزدیک نشوید، نمی‌توانید این منطقه را ببینید. این روستای کوچک در شمال کاتالانیا ارزش سفر و تماشا را دارد، این روستا در طی قرن‌ها تغییر اندکی کرده و باعث جذابیت منطقه شده است.
با قدم زدن در خیابان‌ها سنگ‌فرش شده و باریک، خانه‌های قدیمی و پل‌های زیبای کوچکی را مشاهده می‌کنید که بر روی رودخانه قرار دارند. برای شام نیز می‌توانید در یکی از رستوران‌های خانوادگی روستا، یک بشقاب غذای فصلی کاتالانیایی سفارش دهید.

در مرکز روستا کلیسای زیبا و مجللی متعلق به قرن دوازدهم میلادی وجود دارد که دارای پیکره تراشکاری شده چوبی مسیح ملبس به پیراهن رومی است که دستان خود را باز کرده است.

3. El Burgo de Osma، واقع در Soria

El Burgo de Osma Catedral

Rio Duero در مرکز Castilla قرار دارد و بعضی از دوست‌داشتنی‌ترین مناظر تور اسپانیا، یا در شهر قدیمی و باشکوه El Burgo de Osma قرار دارند و یا در اطراف آن.

ساختمان‌های El Burgo که هم شامل کلیسای جامع و هم دانشگاه می‌شود، نشان دهنده این است که این منطقه زمانی، مکانی بزرگ و باشکوه بوده است؛ امروزه El Burgo جالب، دیدنی و زیبا است.

این شهر کوچک در شب‌های تابستان بسیار دوست داشتنی است، زیرا در این شب‌ها محلی‌های منطقه در میدان اصلی شهر اجتماع کرده و میدان، حکم کلوب، زمین بازی و زمین ورزش را پیدا می‌کند. مناطق اطراف El Burgo نیز دارای جاذبه‌های زیبایی برای کشف کردن است و شامل پارک کانیون زیبا و استحکامات نظامی و سنگرهای محکم می‌شود.

4. Zahara de la Sierra، در Andalucia

zahara de la sierra

ناحیه جنوبی زیبای Andalucia به دلیل وجود دهکده‌های سپید زیبایش شهرت دارد و یکی از بهترین نمونه‌های آن شهر کوچک Zahara de la Sierra است که پس از رانندگی از میان منطقه ییلاقی خوش منظره شهرستان قدیمی Ronda می‌توان به آنجا رسید.

یکی از جاذبه‌های خاص این منطقه، قلعه‌ای است که پیش از هر چیز متوجه آن می‌شوید. این قلعه بر بلندای یک تپه سنگی خشن و سرسخت قرار دارد و در پایین تپه پر از خانه‌های سفید روشن با سقف‌های شیروانی قرمز رنگ وجود دارد.

5. Cadaques، در Girona

cadaques

بازدید نکردن از Costa Brava در تور اسپانیا، با در نظر گرفتن آن به عنوان مکانی تکراری برای تعطیلات کنار دریا و مناظر آفتابی آسان است، با این حال این منطقه دارای چندین ساحل زیبا است؛ و با کمی اطلاعات بیشتر یافتن شهرهای جالب‌تر و ساحل‌های خلوت‌تر کار چندان سختی نیست.

در طول این تور اروپا بهترین و مطبوع‌ترین مکان برای اقامت در جنوب Costa Brava بی شک شهر ساحلی Cadaques است. خیابان‌های باریک و پر سراشیبی این شهر کوچک با خانه‌های پوشیده شده با پیچک و پرتگاه‌های ناهموار در دوطرف بندر ماهیگیری پررونق شهر، یکی از زیباترین مکان‌هایی است که می‌توان در تور اسپانیا از آن دیدن کرد.

سواحل این شهر کوچک و ریگی هستند اما با این وجود جاذبه‌های فراوان دیگری برای سرگرمی شما در شهر وجود دارد از جمله رستوران‌های جذاب، گالری‌ها، نگارخانه‌ها و استودیوهای هنری. اقامت دالی پس از جنگ جهانی دوم نزدیک این شهر، باعث شد این شهر جامعه هنری بوهمین را جذب خود کند.

6. Las Medulas در Castille y Leon

lasmedulas

اگر شما نیز این تصور اشتباه را دارید که منطقه Las Medulas در طی صدها (شاید هم هزاران) سال بر اثر تغییرات جوی ویران شده، سخت در اشتباه هستید. صخره‌های قرمز رنگ عجیب و ناهموار این منطقه در نتیجه حفاری‌های معدن رومی‌ها و استخراج پنج تن طلا از دل این تپه از طریق کانالی که به همین منظور حفر شده شده بود، به وجود آمده‌اند.

این منطقه بیش از آنکه شبیه به جنوب اسپانیا باشد، شبیه به آریزونا است. بهترین مکان برای تماشای این منطقه مرموز با صخره‌های سرخ رنگ و غارها، Mirador de Orellan می‌باشد که از این نقطه منظره فوق‌العاده و چشمگیری از این منطقه به دست می‌دهد. بدون شک بهترین روش برای رسیدن به این مکان پیاده‌روی از روستای Las Medulas است.

7. The Costa da Morte، در Galicia

Costa da Morte

اجازه ندهید نام این مکان که به معنای "ساحل مرگ" است، شما را بترساند. این منطقه نسبتا غیر پیشرفته واقعا ارزش آن را دارد که در طی تور اسپانیا از آن دیدن کنید. این منطقه گاهی دارای زیبایی‌های متروک و تخریب‌شده‌ای است و همانطور که از کشتی‌های شکسته کنار بستر دریا پیدا است، هوا بارانی و همراه با وزش باد شدید است، اما با این وجود خلیج‌های کوچک زیبای ساکت و آرام، روستاهای ماهیگیری امن و دنج و شیب‌های کوهستان باعث شده تا این ساحل فوق‌العاده دلربا شود.

در این منطقه نباید به دنبال امکانات و اقامتگاه‌های شهری باشید، بلکه اگر علاقه دارید در تور اسپانیا شهرهای ساحلی کوچک و دلفریبی مانند Malpica de Bergantinos و Laxe را مشاهده کنید، حتما باید بازدید از این منطقه را در لیست خود قرار دهید. لازم به ذکر است که شهر کوچک Laxe یکی از امن‌ترین مناطق برای شنا است.

برای تماشای مناظر زیبا به سمت شهر Ezaro بروید، در این شهر صخره‌های غنی معدنی پرتگاه‌ها، دارای چندین رنگ هستند و زیر آبشارهای کوچک بیشمار این منطقه می‌درخشند.

انتشار: 28 آبان 1400 بروزرسانی: 28 آبان 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3796

به "7 مکان کمتر دیده شده در اسپانیا" امتیاز دهید

1 کاربر به "7 مکان کمتر دیده شده در اسپانیا" امتیاز داده است | 4 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 مکان کمتر دیده شده در اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید