موقعیت مان درجدول زیاد مهم نیست، بهانه ای نداریم و باید ببریم

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، مصطفی دنیزلی ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در نشست خبری پیش از دیدار تیمش با شاهین بوشهر گفت: فردا بازی مهمی در تبریز داریم. خیلی وقت است در لیگ بازی نکرده ایم و آخرین بازی هایی که انجام دادیم در سه هفته آخر بود که نتایج خوبی کسب نکردیم.

موقعیت مان درجدول زیاد مهم نیست، بهانه ای نداریم و باید ببریم

وی افزود: به هر حال در جدول از 10 بازی که انجام داده ایم 6 بازی در خارج از خانه و 4 بازی در تبریز بوده است الان موقعیتی که در جدول رده بندی داریم شاید به لحاظ روانی ما را تحت تأثیر قرار می دهد اما از نظر ما زیاد مهم نیست.

سرمربی تراکتور ابراز داشت: می دانیم که تیم هایی که بالاتر از ما در جدول قرار دارند، بازی های بهتری انجام دادند. بعد از وقفه های طولانی، می توانیم شرایط خودمان را در جدول رده بندی بهبود ببخشیم. در بازی های آینده با تیم هایی دیدار می کنیم که یکی از آن ها بالاتر و دو تای دیگر پایین تر از ما هستند.

دنیزلی ادامه داد: بعضی از بازیکنان مصدومیت های جدی دارند. به هر حال هر وقت با 11 نفر وارد زمین می شویم، هیچ بهانه ای نداریم. در این بازی رضا اسدی را نداریم. بعضی از بازیکنان هم مصدومیت دارند که شاید به میدان نفرایند.

وی گفت: ما متوجه انتظارات هواداران هستیم. ما و هواداران به همدیگر ایمان داریم. تا اینجای فصل همه چیز بر عهده من بوده است.

وی ادامه داد: به تعویق افتادن بازی ها نمی شود گفت به نفع ماست یا به ضرر ما، اما در فوتبال فاصله افتادن بین بازی ها خوب نیست. ما اگر دو بازی عقب افتاده را انجام دهیم، جایگاهمان خیلی بهتر می شود. شما شرایط لیگ ایران را بهتر می دانید، تیم های مدعی و بالای جدول، گاهاً در بازی های داخل خانه هم شکست می خورند.

دنیزلی گفت: من به هواداران و تیم خودم اعتماد دارم و هدفمان همچون روز اول بوده و تغییری نکرده است. حرف من نسبت به روز اول تغییری نیافته و پس از 10 هفته نیز همان خواهد بود؛ چرا که من با یک هدف تعیین به اینجا آمده ام و نمی توانم جملات متفاوت تری بگویم.

وی در خصوص بازی با نود ارومیه نیز بیان نمود: فراموش نکنیم، نود ارومیه برای حذف تراکتور هر چیزی که در توان داشت را رو کرد و نود، تیم صدرنشین لیگ دسته اول است. اکنون هشت تیم در جام حذفی باقی مانده که تعدادی از این تیم ها، دسته یکی هستند که با شکست تیم های لیگ رجحان به این مرحله رسیده اند. تمام بازیکنانم باید با جدیت روی بازی ها تمرکز داشته باشند.

سرمربی تراکتور تأکید کرد: اولویت نخست ما گرم نگه داشتن هواداران در این فصل سرد است، هواداران همراه ما باید این هوای سرد را به گرمی تبدیل کرده و تراکتور را در جهت موفقیت یاری کنند.

وی در خصوص هدف گذاری برای خاتمه نیم فصل، اظهار کرد: همه می خواهند بالای جدول باشند، با نگاهی به 10 بازی گذشته به این نتیجه می رسیم که می توانستیم دو الی سه امتیاز بیشتر داشته باشیم؛ البته این اختلاف امتیاز چندان مهم نیست. بنده چهار قهرمانی سوپر لیگ را تجربه کرده ام که فقط یک بار قهرمان نیم فصل شدم! در یکی از تیم هایم در خاتمه نیم فصل در رتبه ششم بودیم اما در خاتمه قهرمان شدیم. زمانی قهرمانی را از دست می دهیم که در هفته سی ام چهار امتیاز از تیم صدرنشین عقب باشیم که ما هم اجازه این اتفاق را نمی دهیم.

دنیزلی بیان نمود: شکل بازی و ترکیب تیم من هفته به هفته تغییر می کند، هیچ گاه بدون رسیدن به مرحله عالی راضی نمی شوم. ما در طول 10 هفته، بیشتر ضعف انفرادی داشتیم نه ضعف تیمی که جبران این موضوع آسان است. به هر حال برای هر بازی برنامه داریم، اما اجرا کننده های آن بازیکنان هستند.

وی در خصوص شرایط رضا شکاری و شایعات پیرامون او، گفت: با حرف و حدیث و شایعات در خصوص شکاری تصمیم نمی گیرم. این بازیکن مسئله ای در خصوص جابجایی گذشته اش داشت که مدتی درگیر این موضوع بود. به همین دلیل و همچنین حضور پی در پی در اردوهای تیم ملی، زیاد در اختیار تیم ما نبود که این فرایند تغییر می یابد و طی هفته های آینده شکاری را به لیست 18 نفره تیم اضافه می کنم.

دنیزلی در خصوص لیست خرید تیمش برای نیم فصل، گفت: صحبت کردن در خصوص چنین موضوعی خوب نیست. قطعاً در نیم فصل راجع این موضوع تصمیم گیری می کنیم. اکنون 25 بازیکن دارم که متأسفانه هر هفته، پنج بازیکن خارج از لیست می مانند. به هر حال تصمیماتی راجع لیست ورودی و خروجی دارم.

وی در خاتمه تأکید کرد: خیلی وقت هست که از پرشورها دور مانده ایم از آنان دعوت می کنم فردا تیم را حمایت کنند؛ قطعاً خوشحالشان می کنیم.

لازم به توضیح است که دیدار تیم های تراکتور و شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب دیدارهای هفته سیزدهم لیگ نوزدهم از ساعت 15:30 فردا در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 دی 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 2234

به "موقعیت مان درجدول زیاد مهم نیست، بهانه ای نداریم و باید ببریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موقعیت مان درجدول زیاد مهم نیست، بهانه ای نداریم و باید ببریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید