مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گاف دیپلمات چینی تا قاب لاکچری گلکسی A70

به گزارش دور زمین، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گاف دیپلمات چینی تا قاب لاکچری گلکسی A70

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

یک دیپلمات چینی در پاکستان که کوشش نموده بود با یک توییت طنزآمیز محدودیت های ایالات متحده علیه هواوی را به چالش بکشد، خود نیز درگیر یک چالش جدید شد.

اگر اهل دنبال کردن خبرهای دنیای فناوری باشید احتمالا حداقل یک بار نام شرکت روسی Caviar را شنیده اید، این شرکت قاب های گران قیمت ویژه گوشی های هوشمند را فراوری می نماید و این بار نیز به سراغ ساخت قاب هوشمند برای گوشی های تاشو سامسونگ رفته است.

چند ماه پیش؛ اواخر سال 2018 یک مرد استرالیایی به علت عدم ثبت اطلاعات بیومتریک خود در محل کار اخراج شد. درواقع کارفرما گفت که چون این مرد حاضر به ثبت اطلاعات خود نیست مشکوک ارزیابی و اخراج می گردد. اکنون این پرونده وارد فازی جدی تر شده است.

به نظر می رسد استرالیا تصمیم گرفته از ایالات متحده برای ممنوعیت فروش محصولات هواویحمایت کند و بر همین اساس نیز آغاز به حذف محصولات هواوی از نمایندگی های مایکروسافت نموده است.

با وجود این که تنها چند روز تا رونمایی گوشی هوشمند ردمی k20 باقی مانده است، هر روز اطلاعاتی جدید از این گوشی منتشر می گردد.

اگر قرار باشد یکی از برترین گوشی های هوشمند شرکت سامسونگ را نام ببریم گوشی گلکسی A70 یکی از گزینه ها خواهد بود. اکنون شرکت سامسونگ یک به روزرسانی برای این گوشی آماده نموده است.

منبع: انتخاب
انتشار: 2 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1481

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گاف دیپلمات چینی تا قاب لاکچری گلکسی A70" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از گاف دیپلمات چینی تا قاب لاکچری گلکسی A70"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید