10 مقصد گردشگری ناامید کننده در جهان

به گزارش دور زمین، این مقاصد معروف اما ناامید کننده، تازه ناامید کننده تر از ان چیزی هستند که بنظر می آیند.

10 مقصد گردشگری ناامید کننده در جهان

1- جبل الطارق

این دورترین قلمروی بریتانیا در نوک شبه جزیره ایبری نه کاملا بریتانیایی است و و نه کاملا اسپانیایی. ممکن است شما بگویید که این از هر دو بدتر است. در 3/2 مایل مربع از این منطقه جهانگرد فراوان دیده می گردد و ان را بکلی تغییر داده به بهترین جای جهان تبدیل نموده است. اگر شما بخواهید که تا انجا رانندگی کنید، باید زمان زیادی را در مرز منتظر بمانید، هنگامی هم که به آنجا رسیدید، وقت زیادی برای دیدن صخره های اطراف، بعضی از کافه های بریتانیایی و دسته های میمونهای وحشی ماکاکو (نوعی بوزینه دم کوتاه شبیه انسان) که دوست دارند جهانگردها را شکار نمایند، نخواهید داشت.

2- آبشار نیاگارا در نیویورک

این بار آمریکاییها به سمت کانادا برگشته اند. به طور کلی همسایگان شمالی آمریکا، نمای و کناره های بهتری از آبشار نیاگارا را دارند. در کانادا، سه تا از بهترین نماها و کناره های آبشار (آبشار امریکایی، آبشار لباس عروس یا Bridal Veil و آبشار نعل اسب یا Horseshoe) وجود دارد و ارزش آن را دارد که برای دیدن انها از مرز عبور کنید. توقف در لبه آمریکایی آن فایده ای ندارد. کناره آمریکایی آبشار نیاگارا به اندازه کناره های دیگر زیبا و دیدنی نیست و توقف در انجا برای دیدن ان ارزش زیادی ندارد.

3- تمپل بار (Temple Bar یا معبد کافه ای) در شهر دوبلین

شهر دوبلین بسیار عظیم است. در انجا یک قصر با معماری ای پرزرق و برق، دانشگاههای جدید و فضاهای سبز، و چیزهای بسیار دیگری برای دیدن خیلی بیشتر از فرهنگ رفتن به بار و کافه وجود دارد.البته منطقه معبد کافه ای دوبلین مثال برجسته ای از چاپیدن جهانگردهای مست است. در این محیط کوچک برای بازدیدنمایندگانی که برای دیدن اینکه دراین کافه ها و کلوب های شبانه چقدر می توانند مست شوند، غذا تهیه می گردد(a.k.a تله های جهانگردی گرانقیمت). از همه این هزینه ها اجتناب کنید تا بتوانید به جاهای دیگری هم در دوبلین برای دیدن چیزهای بهتر بروید.

4- هالیوود واقع در ایالت کالیفرنیای آمریکا

در هالیود همه این چیزها هست: افراد پرجنب و جوش و پرتلاشی که لباس شخصیتهای فیلم ها را پوشیده اند و در کنار خیابانها یا روی پله ها نشسته اند و از شما می خواهند به خاطر اجرای کارهایشان به انها پولی بدهید. چرا می خواهید به اینجا بیایید؟ برای جشن خاصی به اینجا می آیید؟ (صبر کنید... حتی اگر شما برای جشن خاصی هم به اینجا می خواهید بیایید، دست نگه دارید. ستارگان واقعی در هالیوود زندگی نمی نمایند.)

5- ناسائو در بندر باهاماس

حدود یک میلیون کشتی مسافربری از ناسائو دیدن می نمایند. ایا واقعا شما می خواهید به جاییکه یک میلیون دریانورد آفتاب سوخته و پف نموده که از کشتی پایین می آیند، و نمی توانند در آفتاب چشمانشان را باز نمایند بروید تا شاهد هدر رفتن زمانی باشید که برای کارهایتان برنامه ریزی نموده اید؟ بازدید نمایندگان باید انتظار از بین رفتن و هدر رفتن پولشان را داشته باشند.

6- جزیره آزادی در نیویورک

باید نام جزیره آزادی را به جزیره تنهایی تغییر دهند. اگر می خواهید به آنجا بروید باید مدت طولانی ای را منتظر بمانید تا بتوانید به آنجا بروید، مدت زمان خیلی زیادی.... اگر هنوز بلیط نگرفته اید، باید تا ابد منتظر بمانید. بعد از دریافت بلیط باید منتظر بمانید تا بلیطتتان را کنترل نمایند. بعد از ان باید منتظر بمانید تا قایقی برسد. سپس باید منتظر بمانید تا بتوانید سوار قایق شوید. وقتی هم که به جزیره رسیدید، در انجا جمعیت زیادی را خواهید دید که برای دیدن مجسمه ای آمده اند که سمبل آزادی است. در ان جزیره مطمئن باشید که هیچ کاری جز منتظر ماندن برای قایق برگشت نمی توانید انجام دهید.

7- فرانکفورت آلمان

ایا می دانید که در شهرهای عظیم منطقه تجاری چگونه هستند؟ و چگونه این منطقه تجاری با هر چیزی که در ان است در شب کاملا خالی و مرده بنظر می رسد؟ کل شهر فرانکفورت یک منطقه تجاری عظیم و خیلی زیباست. مطمئن باشیدکه یکی از عظیمترین مناطق تجاری جهانست، اما خیلی خسته نماینده است، و در آنجا کار زیادی نمی توان انجام داد(البته به عنوان یک جهانگرد).

8- جهانی والتی دیسنی در ایالت فلوریدای آمریکا

آیا می دانید که برای رفتن به این پارک و اطراف ان به همراه خانواده و دوستان باید روزی 99 دلار بپردازید؟ حتی یک بطری آب در انجا 2 دلار و 50 سنت قیمت دارد. و اگر بخواهید یک غذای خیلی معمولی مثل ساندوییچ بخرید باید 8 دلار و 50 سنت بپردازید!!

9- کازالبانکا در جزیره موروکو

بسیاری از پروازهای موروکو به کازابلانکا ختم می گردد، اما اغلب جهانگردها می خواهند که مستقیم به موروکو بروند. این یک شهرتجاری مملو از ساختمانهای اداری با جهانگردهای فراوان که سوللز Soulles نامیده می گردد. اگر می خواهید به جاهای دیدنی و باستانی موروکو بروید باید از این نقطه با استفاده از سیستم حمل و نقل آنجا بروید.

انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3205

به "10 مقصد گردشگری ناامید کننده در جهان" امتیاز دهید

1 کاربر به "10 مقصد گردشگری ناامید کننده در جهان" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 مقصد گردشگری ناامید کننده در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید