معرفی 4 هدفون ایده آل مخصوص گردشگرها

به گزارش دور زمین، بهترین هدفون های سفری

موسیقی جا و مکان و زمان نمی شناسد. فرقی ندارد در منزلتان باشید یا در سفر، در هر صورت باید روحتان را با موسیقی تغذیه کنید بنابراین همراه داشتن یک هدفون مناسب و با کیفیت در سفر می تواند ایده خیلی خوبی باشد. طرح و مدل های هدفون هایی که در بازار هستند آنقدر متنوع است که شاید کمی گیج تان کند اما نگران نباشید چون می خواهیم 4 هدفون برتر که برای مسافرت ایده آل هستند را به شما معرفی کنیم. با خبرنگاران همراه باشید:

معرفی 4 هدفون ایده آل مخصوص گردشگرها

هدفون PANASONIC ERGO-FIT (پاناسونیک ارگو فیت)

چه چیزی این هدفون را به یکی از هدفون های برتر مسافران تبدیل نموده است؟ مطمئنا قیمت مناسب و پایین آن! برای هر کسی ویژگی خاصی از یک محصول مهم است و برای افرادی که دائم در سفر هستند، یک هدفون مقرون به صرفه، مخصوصا اگر توریست فراموش کاری باشد و وسایلش را اینجا و آنجا جا بگذارد! خیلی ها هم هستند که قیمت برایشان حرف اول را می زند و به کیفیت معمولی صدا راضی هستند، این هدفون برترین انتخاب برای آنهاست. این هدفون را با قیمتی حدود 30 هزار تومان می توانید بخرید و در سفرتان از آن لذت ببرید. نگران کیفیت معمولی آن هم نباشید چون آنقدر خوب است که بتوانید بدون مشکل از آن بهره ببرید و گوشتان هم اذیت نگردد.یکی از برترین مزیت های ارگو فیت جدای از قیمت آن، سوکت سوزنی آن است که باعث می گردد به راحتی روی بیشتر گوشی ها قابل استفاده باشد.

هدفون LG TONE INFINIM) (تون اینفینیم ال جی)

هدفون تون اینفینیم ساخت شرکت ال جی است و فوق العاده زیبا، ساده و سبک است و کیفیت صدای خیلی خوبی هم دارد. این هدفون یک پشت گردنی هم دارد که آن را روی گوش ثابت نگه می دارد و به همین دلیل در حین گوش دادن به موزیک آنقدر راحت هستید که یادتان می رود هدفونی روی گوشتان است. باتری تون اینفینیم ال جی حدود 14 ساعت تمام برایتان کار می نماید و در نتیجه می توانید مدت طولانی را بی وقفه از گوش کردن به موسیقی مورد علاقه تان لذت ببرید. نقص خاصی به جز سیم های باریک که آن هم زیاد عیب محسوب نمی گردد در این هدفون وجود ندارد. با توجه به تمام ویژگی های خوبی که گفته شد باید انتظار قیمت بیشتری نسبت به هدفون قبلی و چیزی حدود 260 هزار تومان داشته باشید.

هدفون AUDIO-TECHNICA ATH-M50X

اگر دوست دارید هدفونی برا سفر، خانه، در طول جهت یا در سالن ورزش داشته باشید، M50x برترین هدست ممکن برای شما است. این هدفون همه کاره برای سفر بسیار مناسب است و کیفیت صدا و قابلیت تنظیم صدای بالایی دارد. یکی از برترین ویژگی های هدفون شکل ساده و زیبای آن و کیفیت خیلی خوب و جنس عالی بدنه آن است. قیمت این هدفون 450 هزار تومان است.

هدفون AKG Y45BT (ای کی جی)

صدای خیلی بلند می خواهید؟ در اینصورت AKG Y45BT مناسب شماست. این هدفون از آن هدفون هایی است که دقیقا به درد سفر می خورد چون می تواند خودش را با شرایط مختلف وفق دهد و دقیقا علت قرار گیری آن در فهرست ما هم همین است. هدفونی زیبا که هم با سیم و هم بصورت بی سیم کار می نماید و تمام نویز را می گیرد. قیمت ای کی جی 460 هزار تومان است.

منبع: hiconsumption.com

منبع: الی گشت
انتشار: 9 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 9 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4812

به "معرفی 4 هدفون ایده آل مخصوص گردشگرها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 4 هدفون ایده آل مخصوص گردشگرها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید