معرفی فروشگاه اینترنتی سیم لاکی، ایران سیم لاک

به گزارش دور زمین، ایران سیم لاک با سابقه ای بیش از 5 سال و با همکاری بهترین برندهای فراوری سیم لاکی در ایران، توانسته جز یکی از بزرگترین و معتبهترین مراکز فروش و عاملیت فروش، تخصصی سیم و کابل، پمپ و قطعات پمپ با قیمتهای عالی و ارزان در بازار پامنار تهران باشد. گروه ایران سیم لاک جهت رفاه حال مشتریان برای خریدی آسان و راحت، اقدام به فروش به وسیله فروشگاه سیم لاکی (iransimlak.com) ایران سیم لاک خود کرده است.

معرفی فروشگاه اینترنتی سیم لاکی، ایران سیم لاک

از جمله محصولات ارائه دهنده این مجموعه می توان به: سیم لاکی مس و آلومینیومی با کلاس های حرارتی متفاوت (با سطح مقطع هایی چون 0.050 الی 3.5 میلی متر)، عایق حرارتی سیم یا شیرینگ حرارتی، لاک هوا خشک، نوار چسب مسی دو طرف رسانا، خمیر نسوز حرارتی و نوار کپتون نسوز اشاره نمود.

قیمت سیم لاکی چگونه محاسبه می گردد؟

قیمت سایز های مختلف سیم روکشدار فرق دارد که مقرون به صرفه ترین قیمت همان قیمت پایه است که برای سایزهای 0/50 تا 3/5 میلی متر کاربرد دارد. مابقی سایزهای سیم لاکی بسته به قطر آنها با افزایش قیمت متفاوتی نسبت قیمت روز به فروش می رسند. به عنوان مثال قیمت روز سیم لاکی صد هزار تومان در هر کیلو است اما سایز 0/35 یا 0/30 میلی متر با قیمت هزار تومان بالاتر به فروش میرسد. برای خرید سیم لاکی با ایران سیم لاک تماس بگیرید.

معرفی برندهای موجود در فروشگاه ایران سیم لاک

  • لاک سیم: یک شرکت فراوریی و صنعتی که با هدف رشد و شکوفایی صنعت کشور در سال 1365 تاسیس شد. و تا به امروز توانسته با افزایش بهره وری صنعت و به کارگیری پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات آزمایشگاهی پیروز به فراوریاتی در زمینه انواع سیم های مورد احتیاج منابع برق و الکترونیک گردد.
  • سیم لاکی فارس: در سال 1359 تاسیس و شروع به فعالیت فراوریی خود نمود. این شرکت توانست لقب اولین صادرکننده سیم لاکی کشور را به خود اختصاص دهد و تا به امروز توانسته با تکیه بر دانش و پشتکار انواع سیم گرد لاکی با محدوده قطر0.1 تا 4 میلیمتر را مطابق استانداردهای داخلی و بین المللی فراوری و ارائه دهد.
  • صنایع سیم لاکی کاشان: شرکت فراوریی که در سال 1381 بنیانگذاری شده است. این مجموعه در کوشش است با بهره گیری از تجربه کارشناسان کارآمد محصولاتی چون: انواع سیم لاکی مسی و سیم لاکی آلومینیومی با مقطع گرد و تخت فراوری و ارائه دهد.
  • زاگرس سیم: جزو معروف ترین و محبوب ترین برند های فراوری سیم لاکی در ایران می باشد. که با ارائه محصولات با کیفیت و متنوعی چون: انواع سیم لاکی گرد با قطر0.5 الی 5.20 میلیمتر مطابق با استانداردهای جهانی پا در عرصه رقابت با برندهای مطرح دیگر درکشور بگذارد.
  • الکتروسیم: شرکت فراوریی الکتروسیم سال 1370 در میبد یزد پایه گذاری شد. این شرکت از بدو تاسیس تا به امروز با بهره گیری از کادری متخصص و مجرب و همین طور با به کارگیری به روز ترین ماشین آلات و تجهیزات آزمایشگاهی، پیروز به فراوری و ارائه سیم لاکی با کیفیت و مطابق با استانداردهای معتبر جهانی شده است.
  • راما سیم: راما سیم نام تجاری محصولات سیم لاکی راما از گروه صنعتی راما پارسیان است. این گروه که در سال 1372 در ارومیه فعالیت خود را شروع نموده اند، با تکیه بر کوشش های گسترده و توسعه امکانات و ماشین آلات، اقدام به فراوری، سیم های سیم پیچی با سطح مقطع گرد و تخت، سیم های لاکی، سیم های گرد و تخت ایزوله پیچی شده، سیم مسی و آلومینیومی آنیل شده بدون روکش با کیفیت و مطابق با احتیاجهای مشتری نموده است.

ایران سیم لاک ارائه دهنده بروزترین و معروفترین برند های فراوریی سیم لاکی به صورت کیلویی و قرقره ای و خرید ضایعات سیم مسی در بازار پامنار تهران با برترین قیمت در خدمت خریداران و متقاضیان محترم خواهد بود.

برای خرید سیم لاکی و اطلاع از قیمت روز با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

تلفن: 33996593-021

موبایل: 3355569 - 0912

سایت اینترنتی: https://iransimlak.com

ایمیل: [email protected]

ساعت کاری: شنبه تا پنج شنبه / 9 صبح تا 6 غروب

منبع: اتاق
انتشار: 27 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5088

به "معرفی فروشگاه اینترنتی سیم لاکی، ایران سیم لاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی فروشگاه اینترنتی سیم لاکی، ایران سیم لاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید