مسدود شدن راه 60 روستا در برف کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش دور زمین، سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بعلت بارش برف تردد در بعضی محورهای استان به کُندی صورت می گیرد و راه ارتباطی 60 روستا مسدود شده است.

مسدود شدن راه 60 روستا در برف کهگیلویه و بویراحمد

محمد حسن نصیری راد در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران افزود: به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات رانندگی از جمله شتاب زدگی، انحراف به چپ و عدم رعایت فاصله طولی از سوی رانندگان در جاده دو خطه باعث ترافیک سنگین شده و تردد به کندی صورت می گیرد.

وی اظهار کرد: فعلاً در محورهای یاسوج- شیراز، یاسوج -اصفهان و یاسوج -مارگون تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: در محور یاسوج- اقلید متأسفانه به علت نداشتن رنجیر چرخ خودروهایی که از سفر باز می گردند، تردد به سختی و زحمت صورت می گیرد و مشکلاتی برای مسافران ایجاد شده و جاده انسداد پیدا کرد.

نصیری راد توضیح داد: بر اساس گزارشات رسیده تاکنون راه 60 روستای استان به علت بارش برف و باران مسدود شده است.

وی افزود: 23 اکیپ راهداری با حدود 200 راهدار و 150 دستگاه ماشین آلات سبک، سنگین و نیمه سنگین در محورهای مواصلاتی استان به مردم و رانندگان خدمت رسانی می نمایند.

به گزارش خبرنگاران، در راه های استان کهگیلویه و بویراحمد 51 گردنه و 1500 کیلومتر جاده برف گیر و 10 گردنه مه گیر به طول 50 کیلومتر وجود دارد.

بارش باران و برف در نقاط مختلف استان کهگیلویه و بویراحمد از عصر روز یک شنبه شروع شده و هم چنان ادامه دارد، البته بارش برف از صبح امروز شروع شد.

هم اکنون شاهد بارش برف و باران در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد هستیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 21 خرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1589

به "مسدود شدن راه 60 روستا در برف کهگیلویه و بویراحمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسدود شدن راه 60 روستا در برف کهگیلویه و بویراحمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید