دوچرخه سواری همدان به دنبال احیای تور باشد

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران، خسرو قمری ظهر سه شنبه در مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه سواری همدان با اشاره به اجرای طرح استعداد یابی دوچرخه سواری در استان های کشور، گفت: اجرای طرح های استعداد یابی از مهمترین برنامه های فدراسیون دوچرخه سواری است.

دوچرخه سواری همدان به دنبال احیای تور باشد

وی بابیان اینکه ورزش دوچرخه سواری از محبوب ترین ورزش ها در کشور به شمار می رود که مورد توجه خانواده ها است، عنوان نمود: توسعه دوچرخه سواری با توسعه ورزش های همگانی در این رشته ورزشی محقق می گردد.

قمری با بیان اینکه در راستای رویداد همدان 2018 یک دوره مسابقه بین المللی دوچرخه سواری در استان همدان برگزار خواهد شد، اضافه نمود: مسئولان دوچرخه سواری همدان باید به دنبال احیای تور همدان باشند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با اشاره به نتایج دوچرخه سواران کشورمان در بازیهای آسیایی گفت: در این رقابتها صاحب 2 عنوان چهارمی، 2 عنوان پنجمی، یک رده ششمی، 2 رده هفتمی و یک عنوان هشتمی شدیم و در کل با بدشانسی نتوانستیم در این رقابتها صاحب مدال شویم.

وی بابیان اینکه در رشته کوهستان برای اولین نتایج بدی در بازیهای آسیایی نگرفتیم و علی رغم اینکه دو حادثه برای ورزشکاران پیش آمد در دانهیل حسین زنجانیان پنجم شد و اگر دوچرخه او پنچر می شد کسب مدال را در دانهیل قطعی بود، گفت: وی تنها چند ثانیه ای با کسب مدال فاصله داشت.

قمری ادامه داد: در کراس کانتری بانوان نقص فنی دوچرخه کار دست دوچرخه سوار ما داد و وی به دلیل پارگی زنجیر نتوانست صاحب مدال گردد.

وی اضافه نمود: در بخش جاده نیز 10 روز قبل از اعزام بهترین دوچرخه سوار ما سمیه یزدانی از ناحیه ترقوه دچار شکستگی شد تا نفر دوم را اعزام کنیم.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری اضافه نمود: در تایم تریل انفرادی نیز تایم هایی که در ایران می گرفتیم طوری بود که یزدانی با 2 دقیقه فاصله از دهقانی جلو بود و اگر سمیه یزدانی به جاکارتا می آمد و شرایط خودش را داشت و کار خود را پیاده می کرد حداقل می توانست مدال برنز را داشته باشد.

قمری عنوان نمود: در بخش جاده مردان آروین معظمی گودرزی 4 هفته قبل از اعزام زمین خورد و از ناحیه صورت و بینی دچار شکستگی شد و 20 روز از تمرین به دور ماند و از شرایط آرمانی خود دور شد.

وی بابیان اینکه نباید فراموش کرد در این چند سال گذشته افتخارات زیادی در دوچرخه سواری کسب گردیده و اولین مدال بانوان در بخش کوهستان به دست آمد و در رنکینگ آسیایی کوهستان نتایج خوبی داشتیم، عنوان نمود: سه ماه دیگر مسابقات قهرمانی آسیا 2019 را پیش رو داریم و من مطمئن هستم دوچرخه سواری با کسب نتایج خوب می تواند اتفاقاتی که در این بازیها افتاد را جبران کند.

مدیرکل ورزش و جوانان نیز در این مجمع انتخاباتی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید شمسی پور رئیس سابق هیئت دوچرخه سواری استان همدان اضافه نمود: یکی از هیئت های ورزشی که از گذشته دارای ظرفیت های بی شماری در کشور و استان بوده هیئت دوچرخه سواری همدان است.

رسول منعم گفت: هیئت دوچرخه سواری در عرصه همگانی و قهرمانی فعالیت چشمگیری داشته و انتظار داریم در ترویج این ورزش در جامعه کوشش لازم صورت گیرد.

منعم اضافه نمود: همدان در بخش حرفه ای و قهرمانی نیز دارای سوابق ارزنده ای است که نشان از پتانسیل بالای ورزش دوچرخه سواری در استان دارد.

لازم به ذکر است در این مجمع با حضور رئیس فدراسیون و مدیرکل ورزش و جوانان از زحمات 4 ساله علی ثقفی رئیس پیشین این هیئت و علی پارساجو سرپرست هیئت تجلیل شد و کیوان گردان با کسب 11 رای از 12 رای ماخوذه به مدت 4 سال رئیس هیئت دوچرخه سواری همدان شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 دی 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 835

به "دوچرخه سواری همدان به دنبال احیای تور باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دوچرخه سواری همدان به دنبال احیای تور باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید