مربی تیم ملی کاراته: تکرار نتایج جهانی اتریش سخت و غیرقابل باور است اما امیدواریم

به گزارش دور زمین، حسین روحانی، مربی تیم ملی کاراته گفت: واقعا تکرار نتایج مسابقات جهانی اتریش سخت و غیرقابل باور است اما با توجه به شرایط و روحیه بچه ها به کسب نتایج خوب امیدوار هستیم.

مربی تیم ملی کاراته: تکرار نتایج جهانی اتریش سخت و غیرقابل باور است اما امیدواریم

حسین روحانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در خصوص شرایط تیم ملی کاراته در آستانه مسابقات دنیای اسپانیا گفت: خدا را شکر شرایط بچه ها بسیار عالی است و از لحاظ بدنی هیچ مسئله ای وجود ندارد. تنها آسیب دیدگی های کوچکی وجود دارد که تا مسابقات دنیای رفع خواهد شد. از لحاظ فنی نیز کارهای لازم را طبق برنامه ریزی هایی که از ابتدای اردوهای داشتیم انجام دادیم. در این مسیر در مسابقاتی که در تقویم فدراسیون دنیای و فدراسیون کاراته قرار داشت و حضور در آنها را احتیاج می دانستیم، شرکت کردیم که باعث شد تا سطح فنی بچه ها بالاتر و ایرادهای آنها معین گردد.

وی تاکید نمود: در سال 97 دو مسابقه مهم پیش روی کاراته ایران قرار داشت. یکی از آنها حضور در بازی های آسیایی بود که ما با وجودی که می توانست شرایط بهتر باشد، اما نتیجه خیلی خوبی کسب کردیم. در بازی های آسیایی تیم چهار نفره ما موفق به کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز شد. مسابقه مهم بعدی، قهرمانی دنیا در اسپانیا خواهد بود که غیر از اهمیت همیشگی آن، سال جاری به دلیل اینکه از لحاظ امتیازی، بازیکنان را در شرایط بسیار خوبی برای گزینشی المپیک قرار خواهد داد، بسیار مهم است. همین موضوع باعث خواهد شد تا مسابقات دنیای این دوره از سطح فوق العاده بالایی برگزار گردد و تمام تیم ها با تمام توان و قدرت در مسابقات حاضر شوند.

مربی تیم ملی کاراته توضیح داد: با توجه به پیگیری هایی که انجام دادیم تمام بازیکنی که رقبای بچه های ما هستند در مسابقات دنیای اسپانیا حضور خواهند داشت. امیدوارم با توجه به پتانسیل و تجربه بالای بچه ها در سال های اخیر، این دوره نیز بتوانیم نتیجه خوبی را به دست بیاوریم و راه را برای گزینشی المپیک هموار و از قهرمانی خود در مسابقات دنیای اتریش دفاع کنیم. هرچند همانطور که گفتم قطعا این دوره فوق العاده سنگین و سخت خواهد بود.

روحانی در پاسخ به این سوال که امکان تکرار نتایج درخشان دوره گذشته در مسابقات دنیای اسپانیا وجود خواهد داشت، گفت: در دوره گذشته از 5 بازیکن موفق به کسب 2 مدال طلا و دو برنز شدیم و در کومیته تیمی نیز به مدال طلا دست یافتیم. واقعا تکرار این نتایج سخت و غیرقابل باور است. اینکه از 6 فرصت به 5 مدال دست پیدا کردیم و از 6 مدال توزیع شده به 3 مدال طلا دست یافتیم نشان دهنده کار بزرگ کاراته ایران بود. با توجه به شرایط بچه ها و روحیه آنها فکر می کنم باز هم بتوانیم نتایج خیلی خوبی را کسب کنیم. همه بازیکنان ما امیدوار به کسب مدال در اسپانیا هستند و امیدوارم بچه ها کمترین اشتباه را مرتکب شوند و با تجربه ای که دارند به مدال دست پیدا نمایند.

وی گفت: تاکید می کنم باید بچه های ما از تجربیات خود استفاده نمایند تا به نتیجه مطلوب برسند. طبیعتا وقتی از تجربیات خوب استفاده گردد و شرایط تمرینی خوبی نیز داشته باشیم می توانیم به نتیجه ای که در فکر و هدف خود داریم دست پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1091

به "مربی تیم ملی کاراته: تکرار نتایج جهانی اتریش سخت و غیرقابل باور است اما امیدواریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی تیم ملی کاراته: تکرار نتایج جهانی اتریش سخت و غیرقابل باور است اما امیدواریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید