مرادی و رستمی به بازی های آسیایی اعزام می شوند؟

به گزارش دور زمین، سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت در خصوص اعزام سهراب مرادی و کیانوش رستمی به بازی های آسیایی باید جلساتی در فدراسیون برگزار و تصمیم گیری کنیم.

مرادی و رستمی به بازی های آسیایی اعزام می شوند؟

به گزارش خبرنگاران، سهراب مرادی و کیانوش رستمی به علت اینکه در اردوی تیم ملی برای حضور در قهرمانی دنیا شرکت نکردند، از ترکیب تیم ملی کنار گذاشته شدند. فدراسیون وزنه برداری خاطرنشان کرد هر ورزشکاری که از ابتدا در اردو شرکت نکند، کنار گذاشته می گردد. با توجه به اینکه سال آینده بازی های آسیایی 2022 در پیش است، اکنون حضور مجدد این دو وزنه بردار در تیم ملی نامشخص است.

محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی در خصوص حضور سهراب مرادی و کیانوش رستمی در تیم ملی برای بازی های آسیایی گفت: آنها به اردوی تیم ملی برای قهرمانی دنیا دعوت شدند اما چون به اردو نیامدند از تیم کنار گذاشته شدند. سال جاری دیگر مسابقه ای نداریم و برای بازی های آسیای باید جلساتی در فدراسیون برگزار و تصمیم گیری کنیم.

او در خصوص اینکه حافظ قشقایی به تیم ملی دعوت می گردد یا خیر، توضیح داد: من قبلا توضیحات لازم در خصوص قشقایی را داده ام و او انتظاراتی که داشتیم را برآورده نکرد. او را برای قهرمانی دنیا و مسابقات آینده در اختیار فدراسیون قرار دادیم تا تصمیم گیری کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 12 آذر 1400 بروزرسانی: 12 آذر 1400 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4649

به "مرادی و رستمی به بازی های آسیایی اعزام می شوند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادی و رستمی به بازی های آسیایی اعزام می شوند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید