درخواست مهم استقلال از رقیب پرسپولیس قبل از بازی سرنوشت ساز

به گزارش دور زمین، سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران گفت: لیگ ما به مقدار کافی دارای حاشیه هست و از سازمان لیگ و باشگاه پیکان می خواهم عدالت و مساوات را مد نظر قرار دهند و باعث ایجاد ابهام نشوند.

درخواست مهم استقلال از رقیب پرسپولیس قبل از بازی سرنوشت ساز

به گزارش خبرنگاران آنلاین، بیژن طاهری با اشاره به شرایط این تیم پس از برگزاری دربی به رسانه رسمی باشگاه استقلال گفت: استقلال در دربی نتیجه مناسبی نگرفت و از این بابت همه ما ناراحت هستیم. حق طرفداران ما این نبود و از آنها عذرخواهی می کنیم. استقلال برترین کادر فنی و برترین بازیکنان را دارد و نتیجه دربی هیچ چیز از شایستگی و ارزش آن ها کم نمی نماید. ما سال جاری یک جام گرفته ایم و در دو جام دیگر نیز مدعی هستیم.

وی اضافه کرد: متأسفانه اشتباهات داوری در ملاقات دربی هم مثل بسیاری دیگر از بازی ها، به ضرر استقلال تمام شد. صحنه پنالتی نادیده ما در اوایل مسابقه صد درصد درست بود و چند کارشناس خبره مثل آقایان عسگری و فغانی هم آن را تأیید کردند. استقلال بزرگ ترین قربانی اشتباهات داوران است. در ملاقات مقابل پرسپولیس، هم پنالتی ما سوخت و هم به عارف غلامی در ابتدای مسابقه یک کارت کاملا اشتباه داده شد و هم خطای منجر به گل خطا نبود. ضمن اینکه معتقدیم پنالتی روی روزبه چشمی هم گرفته نشد. در بازی های بسیاری استقلال قربانی اشتباهات داوری شده اما در کمال تعجب در بعضی مسابقات سایر مدعیان، بارها و بارها اشتباهات سهوی داوری باعث پیروزی شأن شده است. اگر این مسائل نبود استقلال حداقل با 10 امتیاز فاصله در رتبه اول جدول قرار داشت. فارغ از مسائل داوری من به بازیکنان و کادر فنی تیم ایمان کامل دارم و مطمئن هستم در بازی های به جای مانده برترین عملکرد را خواهند داشت. باشگاه نیز همان طور که اعلام نموده از کادرفنی و بازیکنان به طور کامل حمایت می نماید و همه ما هم قسم هستیم برای موفقیت استقلال.

سرپرست تیم استقلال اظهار کرد: گاهی اوقات مسائلی را می شنویم که بسیار تعجب بر انگیز است. برای ملاقات استقلال و پیکان از باشگاه محترم پیکان درخواست کردیم بازی در استادیوم آزادی برگزار شود که باشگاه پیکان نپذیرفت. ما هم احترام گذاشتیم زیرا حق طبیعی آن ها بود که محل بازی خانگی شان را انتخاب نمایند. اما حالا و در حساس ترین زمان فصل این باشگاه اعلام نموده حاضر است در استادیوم آزادی (استادیوم خانگی تیم رقیب) به میدان برود. باشگاه پیکان با این کار باعث ایجاد شائبه می شود و خود را ناخواسته در مظان حرف و حدیث قرار می دهد. اگر سازمان لیگ با انجام بازی خانگی پیکان در آزادی موافقت کند، یعنی ایجاد شائبه و زیر سوال رفتن عدالت لیگ. همان طور که بازی پیکان و استقلال در استادیوم دستگردی برگزار گردید و ما هم بازی را بردیم، بازی این هفته پیکان هم باید شرایط مشابهی از نظر میزبانی داشته باشد. لیگ ما به میزان کافی دارای حاشیه هست و از سازمان لیگ و باشگاه پیکان می خواهم عدالت و مساوات را مد نظر قرار دهند و باعث ایجاد ابهام نشوند. ما فقط می خواهیم مسابقات لیگ با شرایط برابر و عدالت کامل برگزار شود.

طاهری در خاتمه گفت: ما از سازمان لیگ می خواهیم جهت رعایت عدالت و جلوگیری از هر گونه حاشیه، در سه هفته خاتمهی لیگ همه مسابقات همزبان باشد. ضمن این که در بیشتر مسابقات نیز ساعت بازی ها تغییر می نماید. برای ملاقات حذفی مقابل پارس جم، از 10 روز قبل به ما ساعت اعلام شده و ما طبق همان، بلیت پرواز گرفته ایم اما باز هم ساعت بازی تغییر نموده. دوستان تصمیم گیر اول همه جنبه ها را در نظر بگیرند، بعد ساعت اعلام نمایند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1402 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 5945

به "درخواست مهم استقلال از رقیب پرسپولیس قبل از بازی سرنوشت ساز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مهم استقلال از رقیب پرسپولیس قبل از بازی سرنوشت ساز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید