مدل موی دم اسبی در یک، دو، سه مرحله!

به گزارش دور زمین، اگر شما جزو آن دسته خانم هایی هستید که به مدل موی دم اسبی و بستن موهایتان با کش مو علاقمندید، اما با جمع کردن مرتب و منظم موهایتان مشکل دارید، به شما توصیه می کنیم حتما این مقاله کوتاه را بخوانید. ما در سه مرحله به شما آموزش می دهیم تا هر زمانی که می خواهید موهایتان را مانند یک آرایشگر حرفه ای، مدل موی دم اسبی ببندید!

مدل موی دم اسبی در یک، دو، سه مرحله!

تقریبا برای همه ما پیش آمده است که احتیاج به یک آرایش موی ساده و سریع داشته باشیم. مانند زمان هایی که فرصت کافی برای آماده شدن برای حضور در یک مهمانی را نداریم یا از مدل یکنواخت جمع کردن یا باز گذاشتن همیشگی موهایمان خسته شده ایم. یکی از این آرایش موهای ساده و کاربردی که اتفاقا مناسب مراسم غیر رسمی تا نیمه رسمی نیز هست، بستن مو به شکل دم اسبی است. مدل موی دم اسبی یکی از مدل های آرایش موی پرطرفدار میان آرایشگران مد و فشن است؛ حتما این آرایش موی ساده را در سالن های مد برای بسیاری از مدل های برندهای مشهور دیده اید.

از آن جایی که اکثر ما از کلیپس یا کش مو برای آرایش موهایمان استفاده می کنیم، به نظر می رسد همگی ما برای آرایش موهایمان به شکل دم اسبی، حرفه ای شده باشیم. از طرف دیگر، برای همه ما رخ داده است که هنگام بستن موهایمان، بخشی از موهایمان فرخورده و نامرتب در قسمت بالای گیره مو جمع شده اند یا محل بسته شدن موهایمان نسبت به طرفین سرمان، تقارن نداشته باشد. این موضوع اگرچه ممکن است در زمانی که از شال یا روسری استفاده می کنیم اهمیت زیادی نداشته باشد، اما برای یک مهمانی دوستانه، چندان مناسب به نظر نمی رسد. البته نگران نباشید، این کار آنقدرها هم پیچیده نیست. با استفاده از دستورالعمل سه مرحله ای زیر، به سادگی می توانید موهایتان را به شکل دم اسبی آرایش کنید. اگرچه به شما توصیه می کنیم اگر موهای فری دارید، حتما پیش از انتخاب این مدل، زمانی را برای براشینگ موهایتان در نظر بگیرید.

موهای فرفری دارید؟ مدل بستن مو : 5 روش ساده برای بستن موهای فرفری

1- موهایتان را صاف و مرتب کنید

برای داشتن موهایی یکدست و براق، ضروری است آنها را با سشوار، مرتب کنید. هرقدر لَختی موهای شما بیشتر باشد، نتیجه کار زیباتر و سطح موهای شما براق تر به نظر خواهد رسید. برای براشینگ، دسته های کوچکی از موهایتان را جدا کنید و آنها را از ریشه موها به سمت زمین، سشوار کنید. این کار را برای هر دسته مو، چند مرتبه تکرار کنید تا کاملا صاف و بدون فرخوردگی شوند.

2- سرتان را به عقب خم کنید و موهایتان را ببندید

برای بستن موها در پشت سرتان، هنگام جمع کردن موها بهتر است سرتان را به عقب خم کنید. این کار یاری می نماید تا همه موها در یک راستا و به صورت مستقیم رو به زمین آویزان شوند و هنگامی که آنها را می بندید، دسته موی دم اسبی تان مانند یک برآمدگی در پشت سرتان به نظر نرسد.

موهایتان را با یک دست شانه کنید و در دست دیگر جمعشان کنید. سپس با کش موآنها را ببندید. برای اطمینان از این که گره مدل موی دم اسبی شما در قسمت مناسبی بسته شده است، با استفاده از آینه، موهایتان را آنالیز کنید.

3- کار از محکم کاری عیب نمی نماید

زمانی که موهایتان را با یک کش موی معمولی می بندید، معمولا با گذشت زمان کش مو ایستادگی خود را روی موها از دست می دهد و به اصطلاح از روی موهایتان سر می خورد. پیشنهاد ما برای این که موهایتان را محکم در محل گره دم اسبی تان نگه دارید، این است که از یک بند کشی بهره ببرید. به این صورت که یک دور بند را دور موهایتان بپیچید سپس با یک دست در حالی که سر سمت چپ بند و موهایتان را در دست دارید، با دست دیگرتان سر سمت راست بند را در جهت عقربه های ساعت، محکم دور موهایتان بپیچید. همین کار را با سر دیگر بند و در خلاف جهت عقربه های ساعت تکرار کنید و در انتها دو سر بند کشی را به هم گره محکمی بزنید. شاید برایتان جالب باشد که بدانید، این همان روشی است که متخصصان آرایش مو برای محکم نگه داشتن پایه موها پیش از آغاز شینیون، استفاده می نمایند.

بیشتر بخوانید: مدل شینیون مو

کار ما در همین جا به انتها می رسد! اگرچه ممکن است اولین باری که موهایتان را دم اسبی می بندید، نتیجه کار چندان رضایت بخش نباشد، اما پس از چند مرتبه تکرار، مطمئنیم به نتیجه دلخواه می رسید.

مدل موی دم اسبی که اینجا نحوه آرایش آن را آموزش دادیم، ساده ترین مدل موی دم اسبی است. در پست های بعدی برای شما مدل های ترکیبی و متفاوتی را آموزش خواهیم داد تا تنوع بیشتری به آرایش موهایتان بدهید. البته در انتهای این مقاله برای شما یک توصیه دوستانه هم داریم: اگر نمی خواهید از اکسسوری های تزیینی روی گره مویتان بهره ببرید، پیش از محکم کردن گره آخر، یک دسته باریک از موهایتان را دور گره بپیچید به طوری که کش موی شما را بپوشاند و بعد گره آخر را بزنید. با این کار به نظر می رسد موهایتان را با موی خودتان دم اسبی بسته اید!

منبع: وبلاگ بامیلو
انتشار: 25 اسفند 1397 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1152

به "مدل موی دم اسبی در یک، دو، سه مرحله!" امتیاز دهید

2 کاربر به "مدل موی دم اسبی در یک، دو، سه مرحله!" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل موی دم اسبی در یک، دو، سه مرحله!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید