محمدی: از تصمیمی که چند ماه پیش گرفتم، راضی ام، این مسئولیت را قبول نمی کردیم کشتی 6 ماه عقب می افتاد

به گزارش دور زمین، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: بعضی آقایان می گفتند چرا سرمربیگری تیم ملی را در این شرایط قبول نموده ای، اما حالا مطمئنم که ما چه کار خوبی کردیم و خودم از این تصمیم راضی هستم.

محمدی: از تصمیمی که چند ماه پیش گرفتم، راضی ام، این مسئولیت را قبول نمی کردیم کشتی 6 ماه عقب می افتاد

غلامرضا محمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در خصوص اینکه گفته می گردد وضعیت موجود کشتی موجب نارضایتی کادرفنی تیم های ملی شده، گفت: اردوی ما که برقرار است و بلافاصله بعد از آسیایی تمرینات را دوباره شروع کردیم. ما خودمان را وارد بحث های انتخاباتی نمی کنیم و از همه چیز مهمتر برای ما خودِ کشتی است. ما که اردوهای مان را برگزار می کنیم و فقط کشتی را می بینیم.

وی با اشاره به روزهای اولی که مسئولیت فنی تیم ملی را قبول کرد و مورد انتقاد عده زیادی نهاده شد، توضیح داد: پس از اتفاقی که 6 ماه پیش رخ داد، ما در شرایطی بحرانی کنار کشتی نهاده شدیم و سعی کردیم که وضعیت را سروسامان بدهیم. خداراشکر که تا حدود زیادی هم این اتفاق رخ داد. فرض کنید در این مدت سرمربی هم انتخاب نشده بود و ما عملا 6 ماه را از دست داده بودیم، اگر این وضعیت بود واقعا چه به روز کشتی می آمد؟ قطعا همه چیز به هم می ریخت. بعضی آقایان می گفتند چرا سرمربیگری تیم ملی را در این شرایط قبول نموده ای، اما حالا مطمئنم که ما چه کار خوبی کردیم و من خودم از این تصمیم راضی هستم. خداراشکر که در این مدت هم خوب نتیجه گرفتیم. کاری که دلی باشد، خدا هم یاری می نماید که به موفقیت منتج گردد.

محمدی ادامه داد: ما همه کوشش مان را به کار بردیم که کار درست و طبق برنامه پیش برود، اکنون هم همین روال را دنبال می کنیم. مطمئن باشید هر چه به نفع ادامه راه و جهت انتخاب ملی پوشان برای جهانی قزاقستان باشد، همان کار را انجام خواهیم داد. چند روز است در حال آنالیز شرایط هستیم تا در خصوص روندی که به انتخاب تیم ملی منتهی می گردد، بهترین تصمیم را بگیریم. همه چیز را هم در این جهت مد نظر قرار می دهیم. فکر می کنم باید هر چه سریع تر هم در این خصوص تصمیم بگیریم و تعیین کنیم که تیم به چه صورت انتخاب خواهد شد. در بعضی اوزان هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده ایم، با آنالیز همه جوانب، تصمیم می گیریم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1789

به "محمدی: از تصمیمی که چند ماه پیش گرفتم، راضی ام، این مسئولیت را قبول نمی کردیم کشتی 6 ماه عقب می افتاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: از تصمیمی که چند ماه پیش گرفتم، راضی ام، این مسئولیت را قبول نمی کردیم کشتی 6 ماه عقب می افتاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید