داورزنی: فضای رقابت برای حضور در تیم ملی والیبال فراهم شده است

به گزارش دور زمین، به گزارش خبرنگاران و به نقل از فدراسیون والیبال، محمدرضا داورزنی در مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان بوشهر که امروز (دوشنبه) در سالن کنفرانس استادیوم شهید بهشتی بوشهر برگزار گردید، اضافه کرد: زیرساخت ورزشی کشور در چند سال اخیر رشد چشمیگری داشته و استان بوشهر نیز پیشرفت محسوسی در ساخت فضاهای ورزشی داشته است که قابل مقایسه با سال های پیش نیست.

داورزنی: فضای رقابت برای حضور در تیم ملی والیبال فراهم شده است

رئیس فدراسیون والیبال توضیح داد: با توجه به زیرساخت مناسب استان بوشهر، فدراسیون والیبال این آمادگی را دارد که شرایط میزبانی تور ساحلی دو ستاره دنیای را برای این استان فراهم کند.

وی با اشاره به فرایند استعدادیابی والیبال در سال های اخیر، گفت: بیش از 12 هزار والیبالیست در کشور استعدادیابی و غربال گری شدند که برترین ها جذب تیم های نوجوانان و جوانان شده اند. به همین دلیل در تمام رده های تیم ملی از همه قومیت ها و سراسر کشور بازیکن حضور دارد و فضای رقابت برای همه استان ها برای حضور در تیم ملی فراهم شده است.

رئیس فدراسیون والیبال یادآور شد که هم اکنون تیم ملی والیبال ایران در تراز دنیای جز 8 تیم برتر دنیا است و با قهرمانی تیم های نوجوانان و جوانان کشورمان در دنیا، ایران به عنوان یکی از قطب های والیبال دنیا معرفی شده است. باعث افتخار است که امروز بازیکنان ایرانی در لیگ های معتبر والیبال دنیا بازی می نمایند.

داورزنی در ادامه با اشاره به جذابیت های والیبال به اسنووالی (والیبال برفی) اشاره نمود و اضافه نمود: بعضی از مناطق ایران ظرفیت پرداختن به این شاخه از والیبال را دارند که در حال برنامه ریزی برای آن هستیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز در مجمع انتخاباتی هیات والیبال با اشاره به زیرساخت مناسب این استان در فضای ساحلی، خواهان توسعه این رشته در شهرهای ساحلی استان شد.

احمد بهروزیان فرد اضافه نمود: با توجه به فضای ساحلی، این استان آمادگی دارد میزبانی 16رشته ساحلی از جمله والیبال ساحلی را فراهم کند.

وی افزود: بوشهر هم اکنون در فوتبال ساحلی قطب کشور است و امیدواریم در رشته والیبال ساحلی نیز حضور موثری داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر همچنین خواهان حضور منسجم در لیگ های والیبال ایران شد.

مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان بوشهر امروز (دوشنبه) در سالن کنفرانس استادیوم شهید بهشتی به ریاست دکتر محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال برگزار گردید. حسن بازدرهوا با کسب اکثریت آرای این مجمع، به مدت چهارسال رئیس هیات والیبال استان بوشهر شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 3191

به "داورزنی: فضای رقابت برای حضور در تیم ملی والیبال فراهم شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: فضای رقابت برای حضور در تیم ملی والیبال فراهم شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید