مجوز فعالیت خانه مسافرها در اردبیل صادر می گردد

به گزارش دور زمین، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از صدور مجوز فعالیت خانه مسافرها در این استان اطلاع داد.

مجوز فعالیت خانه مسافرها در اردبیل صادر می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی با اعلام این خبر توضیح داد: برابر مصوبه کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل و به استناد ماده یک آیین نامه ایجاد، اصلاح، تکمیل، درجه بندی، نرخ گذاری و نظارت بر تاسیسات گردشگری مراکز خانه مسافر از تاسیسات گردشگری محسوب می شوند.

وی اضافه نمود: بر همین اساس پروانه فعالیت و صدور مجوز خانه مسافرها به دلیل فرارسیدن تعطیلات نوروز و تا زمان مشخص مجری صلاحیت دار راسا توسط اداره کل میراث فرهنگی، صادر می گردد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید نمود: مطابق مصوبه کمیته هماهنگی خانه مسافر و نیز کارگروه تخصصی میراث فرهنگی، مدت فعالیت این واحد به جز در شهرستان های بیله سوار، گرمی و اصلاندوز که به دلیل نداشتن واحدهای اقامتی کافی یکساله صادر خواهد شد، در بقیه شهرهای استان مجوز شش ماهه خواهد بود.

فلاحی توضیح داد: با توجه به ضرورت ساماندهی خانه مسافرها، صدور مجوز با ضوابط دنبال می گردد و انتظار می رود مالکان خانه مسافرها نیز مطابق ضوابط نسبت به فعالیت و پذیرش مسافر اقدام نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1695

به "مجوز فعالیت خانه مسافرها در اردبیل صادر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز فعالیت خانه مسافرها در اردبیل صادر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید