متشرعی: برنامه های مان در بازی دوم فینال اجرا شد، در مهار بازیکن آمریکایی حریف پیروز بودیم

به گزارش دور زمین، سرمربی تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم گفت: در بازی دوم فینال لیگ برتر توانستیم برنامه های مان را اجرا نموده و پیروز شویم.

متشرعی: برنامه های مان در بازی دوم فینال اجرا شد، در مهار بازیکن آمریکایی حریف پیروز بودیم

شایسته متشرعی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پس از پیروزی شاگردانش در مصاف با گروه بهمن در فینال دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان گفت: به شاگردانم خسته نباشید می گویم، چون خیلی زحمت کشیدند. با توجه به اینکه دو بازیکن کلیدی تیم مان را از دست دادیم، برای برگشتن به ریتم هماهنگی دفاع و حمله به زمان احتیاج داریم.

وی اضافه کرد: کار دفاعی ما در بازی دیروز سنگین بود در بازی قبل خداوردیان آسیب داشت و باید احتیاط می کردم، اما خدا را شکر توانستیم برنامه های مان را اجرا نموده و بازی را به سلامت بردیم.

سرمربی تیم بسکتبال بانوان شیمیدر قم درخصوص مهار کردن هریس شمالی، بازیکن آمریکایی و رسیدن به پیروزی گفت: آناهیس خداوردیان و دو بازیکن دیگرمان به برنامه دفاعی یاری نموده و هریس شمالی بازیکن آمریکایی گروه بهمن را مهار کردند.

متشرعی بعلاوه درباره اجرا نشدن برنامه های دیگر تیمش گفت: برنامه دیگری هم داشتیم، اما به خاطر تعداد سوت هایی که زده شد، نتوانستیم استفاده کنیم. و مجبور شدیم تا برنامه ها را به روش دیگری پیاده کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4938

به "متشرعی: برنامه های مان در بازی دوم فینال اجرا شد، در مهار بازیکن آمریکایی حریف پیروز بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "متشرعی: برنامه های مان در بازی دوم فینال اجرا شد، در مهار بازیکن آمریکایی حریف پیروز بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید