لینکلن ناتیلوس 2019 در مقابل اینفینیتی QX50، 2019

به گزارش دور زمین، تفاوت بین لینکلن ناتیلوس 2019 در مقابل اینفینیتی QX50، 2019 را در این گزارش مورد بررسی قرار داده ایم.

لینکلن ناتیلوس 2019 در مقابل اینفینیتی QX50، 2019

خبرنگاران - لینکلن ناتیلوس و اینفینیتی QX50 دو کراس اوور هستند که جزو خودروهای لوکس امروزی به شمار می آیند.

اینفینیتی یکی از مجذوب کننده ترین فضا های داخلی را داراست؛ فضایی از مواد متضاد روشن و رنگ های متفاوت که با چوب پوشیده شده است. در کنار طراحی قابل توجه، این خودرو نقاط ضعفی نیز دارد که می توان از برخی فناوری ها گفت که به روز نیست.

دو صفحه نمایش روی هم چیده شده اند و تشخیص اینکه کدام یک چه کاری انجام می دهد سخت است. اینفینیتی در ارائه سیستم اتواندروید یا اپل کارپلی پیروز نبوده است. اما تلاش این خودرو برای طراحی ظاهری خوب بوده و دارای بسکمک از تکنولوژی های به روز است. از جمله می توان به فناوری steer-by-wire که قبلاً در مدل Q50 نیز دیده شده بود، اشاره کرد.

تجهیزات ایمنی لینکلن شامل سیستم کمکی پیش از برخورد، هشدار انحراف از راستا، سامانه کمکی پارک و فناوری حرکت بین خطوط است. سامانه کمکی فرمان نیز با تجزیه تحلیل تصاویر دوربین های عقب، امکان برخورد از پشت سر را پیش بینی کرده و اقدامات لازم برای جلوگیری از تصادف را انجام خواهد داد. ترمز اتوماتیک اضطراری هم در مواقع لزوم مانع تصادفات خواهد شد.

در اینفینیتی شاهد سیستم کمک راننده پرو پایلوت هستیم؛ این خودرو برای اولین بار از سیستم فرمان پذیری تطبیق پذیری مستقیم اینفینیتی سود می برد. از دیگر تکنولوژی های بکار رفته می توان به دستیار کنترل فاصله، هشدار برخورد عقب، هشدار برخورد از جلو، پایش نقاط کور، هشدار خروج از خط و ترمز اضطراری به همراه تشخیص عابران پیاده اشاره کرد.

از طرف دیگر، لینکلن نیز دارای یک سیستم ساده است که استفاده از آن نیز راحت است؛ این خودروساز به کیفیت مواد به کار رفته توجه کرده و به روز بودن فناوری همیشه در اولویت طراحی بوده است. اما همه چیز در خودروهای لینکلن نیز عالی نیست؛ در حالی که اینفینیتی تنظیمات فرمان خود را کمی نرم تنظیم کرده لینکلن تنظیمات سیستم تعلیق خود را کمی بیش از حد سفت تنظیم کرده است.

در آخر مقایسه باید از پیشرانه ها گفت، در حالی که لینکلن یک موتور 2.7 لیتری V6 نسبتا بزرگ و قدرت 335 اسب بخار و گشتاور 280 پوند فوت ارائه می دهد، اینفینیتی این خودرو را در قالب یک موتور 2.0 لیتری VC توربو چهار سیلندر با 268 اسب بخار قدرت و 280 پوند فوت گشتاور ارائه می دهد.

خبرنگاران اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4961

به "لینکلن ناتیلوس 2019 در مقابل اینفینیتی QX50، 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لینکلن ناتیلوس 2019 در مقابل اینفینیتی QX50، 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید