قیمت دقیق شیائومی 12 و 12 پرو فاش شد

به گزارش دور زمین، شیائومی میخواهد اواخر این ماه از گوشی های پرچم دار سری 12 خود برای بازارهای جهانی رونمایی کند. به همین دلیل امروز شاهد افشای قیمت دقیق سری شیائومی 12 برای بازارهای جهانی بودیم.

قیمت دقیق شیائومی 12 و 12 پرو فاش شد

از زمان معرفی شیائومی 12 و 12 پرو برای بازار چین مدت زمان نسبتا زیادی می گذرد. شیائومی در ماه دسامبر سال گذشته یعنی حدود 3 ماه قبل از این گوشی ها رونمایی کرد اما طبق سیاست تازهی که بعضی از شرکت های چینی در پیش گرفته اند، شیائومی هم تصمیم گرفت پرچم داران خود را در ابتدا در بازار چین در دسترس قرار دهد و سپس آن ها را به بازار جهانی عرضه کند.

البته تاریخ دقیق رونمایی از این سری هم روز گذشته اعلام شد. طبق آن خبر، شرکت چینی می خواهد 24 اسفند از شیائومی 12 و 12 پرو برای بازارهای جهانی رونمایی کند و برای این منظور هم یک رویداد مجزا در نظر خواهد گرفت. علت اصلی اینکه شرکت چینی در نمایشگاه MWC 2022 هیچ محصولی را رونمایی نکرد، همین بود.

آنچه از آن اطلاع دقیق نداشتیم، قیمت سری شیائومی 12 بود که به لطف یک خرده فروش اروپایی، شاهد افشای آن بودیم. در خبرهای قبل، غالبا فقط یک بازه قیمتی برای سری شیائومی 12 و 12 پرو اعلام می شد اما این بار نه تنها معینات فنی بلکه قیمت دقیق این سری هم فاش شد. طبق این خبر تازه، شیائومی 12 با قیمت 899 یورو و مدل پرو هم با قیمت 1100 یورو در دسترس قرار خواهند گرفت.

البته قیمت اعلام شده برای مدل پایه این سری است که از ترکیب حافظه رم و حافظه داخلی 8/128 گیگابایت بهره می برد. برای مدل 12/256 گیگابایتی کاربر می بایست مبلغ بیشتری پرداخت کند. نکته جالب اما اینجاست که شیائومی 12 و 12 پرو در مدل پایه، به ترتیب از گلکسی S22 و S22 پلاس هم 50 یورو گران تر هستند تا رسما شیائومی، سیاست عرضه گوشی قدرتمند و مقرون به صرفه قیمت را کنار بگذارد.

در حال حاضر گوشی های ردمی و پوکو همچنان با ارزش خرید بالا راهی بازار می شوند و به نظر می رسد شیائومی می خواهد این سیاست برای همین دو شرکت باقی بماند و خودش یک سیاست قیمت گذاری تازه را دنبال کند. حال باید دید استراتژی تازه برای شرکت موفقیت آمیز خواهد بود یا خیر.

این طور که به نظر می رسد، یک گوشی دیگر به همراه این دو مدل هم باید معرفی گردد که تحت عنوان شیائومی 12 لایت شناخته می گردد و بارها خبرهایی در رابطه با آن شنیدیم. حال آیا این گوشی هم در ابتدا فقط در بازار چین عرضه خواهد شد یا به همراه دو مدل استاندارد و پرو در بازار جهانی در دسترس قرار می گیرد هنوز معین نیست.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 25 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 25 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 4876

به "قیمت دقیق شیائومی 12 و 12 پرو فاش شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت دقیق شیائومی 12 و 12 پرو فاش شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید