قلعه نویی: علیه من شعار بدهند اما یک ایرانی آسیب نبیند

به گزارش دور زمین، سپاهان کار بزرگی کرد که 30 درصد سکوها را به حریف داد

مصاحبه امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از بازی با پرسپولیس فوق العاده مفصل شد اما جذاب ترین حرف های او را می خوایند:

قلعه نویی: علیه من شعار بدهند اما یک ایرانی آسیب نبیند

*باید یاری کنیم که بازی فردا یک جشن فوتبالی باشد. باید به یکدیگر احترام بگذاریم و از خود فوتبال لذت ببریم. البته دوستان هر چقدر خواستند به من توهین نمایند، هیچ مسئله ای وجود ندارد! به من توهین نمایند اما خدای ناکرده جوری رفتار ننمایند که آسیبی به یک ایرانی برسد.

* آقایان طوری برنامه ریزی کردند که نه فقط در بازی های خودشان، بلکه در بازی های دیگر هم علیه من شعار سر داده شود. هر چقدر شعار دهند اشکال ندارد، من فقط می گویم به کسی آسیبی نرسد.

* سپاهان امیر قلعه نویی واقعاً در فصلی که گذشت مظلوم بود. به طور نمونه اولین دیداری که تیم امیر قلعه نویی بازی داشت مرا محروم کردند، محرومیتی که به سال قبل برمی شود. به محض اینکه امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان شد آقایان او را از اولین بازی لیگ محروم کردند. سنگین ترین جریمه را برای امیر قلعه نویی در نظر گرفتند.

* حق تیم ماست که به فینال برود، هر چند که پرسپولیس هم تیم خوبی است. ما بعد از اتمام لیگ تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و برای بازی کاملاً آماده ایم. امیدوارم این دیدار به مراتب باکیفیت تر از بازی قبلی ما در تهران باشد. هواداران با فرهنگ و با تعصب اصفهانی علی الخصوص تماشاگران خوب سپاهان فردا فقط به تشویق تیم خود بپردازند.

*برای فصل آینده همه از امیر قلعه نویی قهرمانی می خواهند. ما باید بازیکنان خارجی جذب کنیم که بتوانیم توان رقابت با تیم های الدحیل و السد را داشته باشیم. اگر با باشگاه در این موارد توافق کردیم مخلص شما هم هستیم، اگر نه مثل قبل هوادار سپاهان خواهم بود.

* ما سکوها را آرام کردیم، اما 90 دقیقه به شخص من توهین و فحاشی شد. تورگ و حسن زاده هیچ کاری در قبال این اتفاق انجام ندادند و گفتند چرا کنفرانس خبری نرفتی! اصل قضیه را فراموش کردم. تعجبم از تورگ است که چرا وقتی او مسئول کمیته اخلاق است به این موضوع ورود نکرد. فکر می کردم به من تقدیرنامه بدهند که در برابر توهین ها واکنشی نشان ندادم. بیش از صدبار شده مربی ها به نشست خبری نرفته اند، اما می بینید که برانکو نیامده است.

* ظلم پایدار نمی ماند. ما وظیفه خودمان را انجام دادیم، چون از جنس فوتبال هستیم باید جوری رفتار کنیم که مردم از فوتبال لذت ببرند. اگر به من توهین شود به خاطر مسائل مالی و هزاران مشکل دیگر در جامعه است، اشکال ندارد. ما می گوییم عیبی ندارد، بهتر از این است که به جاهای دیگر برود و آسیب پذیر شود.

*باشگاه سپاهان کار بزرگی کرد و 30 درصد به تیم میهمان دارد. قانون می گوید 10 به 90 و در فینال 50-50 سکوها می شود. من که 20 سال است در فوتبالم این موضوع را ندیدم. به بازیکنانم توصیه کردم مصاحبه ننمایند و فقط به حریف احترام بگذارند. آقایان علی کریمی و علی دایی به اصفهان آمدند و از طرف باشگاه تقدیر شدند. از سیدجلال حسینی هم تقدیر شد اما با ما چه رفتاری کردند. تفاوت را اینجا احساس کنید. همه چیز باشگاه سپاهان جام نیست .

* خدا مرحوم عزت الله انتظامی را بیامرزد که گفت شغل مردم ایران بخل و حسادت شده است. هر کس بالا می رود با کوشش زیاد پایین می کشند. سال جاری حس کردم که سپاهان به خاطر من متضرر شده است و در نهایت امیدوارم رفاقت من و برانکو باعث کاهش تنش ها در روی سکوها شود.

* فدراسیون فوتبال زحمات خود را می کشد اما در سال های گذشته چارچوب ها معین نبوده است. چندین تن از اعضای فدراسیون تغییر کردند و امیدوارم دیگر این اتفاق رخ ندهد و هر دو گروه تمرکزشان را روی تیم ملی بگذارند. وظیفه سرمربی تیم ملی ساختن تیم و وظیفه فدراسیون کارهای ستادی است. مطبوعات و باشگاه ها به تیم ملی یاری نمایند. مسوولیت ما افتخار ایران و مردم ایران است. یک روزی کی روش بود و الان مربی دیگری همه باید یاری کنیم تا ایران و ایرانی سربلند باشد. من 10 سال است که با خیلی ها مبارزه می کنم که فقط ایرانی را قبول داشته باشند. الحمدلله دست آنها برای خیلی ها رو شد اگر بستر آماده باشد می توانیم در همه رشته ها جزو 20 تیم اول باشیم.

3-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 5 مرداد 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1824

به "قلعه نویی: علیه من شعار بدهند اما یک ایرانی آسیب نبیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قلعه نویی: علیه من شعار بدهند اما یک ایرانی آسیب نبیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید