قدوس: در آمیان هنوز تمام استعدادهایم را نشان نداده ام

به گزارش دور زمین، تهران- خبرنگاران- سامان قدوس بازیکن ملی پوش باشگاه آمیان فرانسه در تازه ترین مصاحبه خود گفت: احساس می کنم از زمان آمدن به فرانسه به اندازه کافی خوب نبوده ام و تمام استعدادهایم را نشان نداده ام.

قدوس: در آمیان هنوز تمام استعدادهایم را نشان نداده ام

به گزارش خبرنگاران، تارنمای le11amienois (یازده مرد آمیان) روز شنبه نوشت: سامان قدوس بازیکن ایرانی تیم آمیان فرانسه با وجود مشارکت در هفت گل تیمش (سه گل زده و چهار پاس گل)، همچنان برای رسیدن به بالاترین سطح عملکردش در پیراهن تیم فرانسوی ولع دارد.

انتقال قدوس به آمیان به یکی از سوژه های داغ محافل ورزشی تبدیل شد؛ مهاجم تیم ملی ایران که در ابتدا برای بیش از یک سال زیر رادار تیم اوئسکای اسپانیا قرار داشت، برای مذاکره بر سر مفاد قرارداد با تیم اسپانیایی، راهی این کشور شد.

وی در مصاحبه با روزنامه اکیپ فرانسه با یادآوری آن روزها، گفته بود: به اسپانیا رفتم اما آنها به زبان اسپانیایی حرف می زدند و مترجم من هم چندان خوب نبود.

مذاکرات مذکور به دلیل فقدان توافقی سه طرفه بی نتیجه ماند و قدوس همچنان به عنوان یکی از دارایی ها ارزشمند اوسترشوند باقی ماند.

در ادامه باشگاه رن فرانسه وارد بازی شد و شواهد حاکی از آن بود که این تیم برنده کورس رقابت بر سر ربودن بازیکن مستعد ایرانی است اما بار دیگر، شرایط انتقال فراهم نشد و مذاکرات در اوایل آگوست به بن بست خورد و در نهایت این آمیان بود که پیروز شد با پرداخت 4 میلیون یورو از خدمات ملی پوش ایرانی بهره ببرد.

قدوس که در نخستین بازی رسمی خود برای آمیان پیروز به گلزنی شد، از زمان پیوستن به جمع تیم فرانسوی در 20 بازی به میدان رفته که در 16 مورد به عنوان بازیکن اصلی وارد میدان شده است.

با این وجود، قدوس معتقد است که وی از زمان آمدن به آمیان به اندازه کافی خوب عمل نکرده است.

وی در این خصوص گفت: در آمیان هم گل زده ام و هم پاس گل داده ام اما از زمان رسیدن به فرانسه زیاد خوب نبوده ام؛ در جریان فصل یک ساله در سوئد و در فاصله مابین رقابت های جام جهانی، انتقال به آمیان و جام ملت های 2019 آسیا در ماه ژانویه، می توان گفت که 2 سال استراحت نداشتم.

وی ادامه داد: اما در اینجا (آمیان) به لطف کادر پزشکی ریکاوری خوبی داشتم و احساس خوبی دارم.

با این حال، شماره 7 آمیان که گاهی اوقات از سوی کریستوف پلیسیه (که از وی انتظارات زیادی دارد)، به بازی گرفته نمی گردد، احساس می نماید که هنوز تمام استعدادهای بالقوه اش را به منصه ظهور نگذاشته است.

تیم آمیان هم اکنون با 5 امتیاز از 27 بازی در رتبه هفدهم جدول بیست تیمی لوشامپیونه جای دارد.

ورزشی**3991**9129

منبع: ایرنا
انتشار: 3 تیر 1398 بروزرسانی: 26 آبان 1399 گردآورنده: dorezamin.com شناسه مطلب: 1689

به "قدوس: در آمیان هنوز تمام استعدادهایم را نشان نداده ام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدوس: در آمیان هنوز تمام استعدادهایم را نشان نداده ام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید